Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

20 Mac 2011

SKMM / MCMC Diperangkap Blogger Hanief Yang Biadap !!!




Berikut rakaman suara siasatan SKMM @ MCMC menyoal Blogger Fuckatan Hanief yang baru dimuat naik beberapa minit yang lalu. Perang siber untuk PRU 13 seakan bermula apabila  blogger mereka ditangkap dan sudah pasti kes ini akan jadi panduan kepada bloggers fuckatan untuk masa hadapan.

SKMM mungkin tidak sedar mereka 'diperangkap'... Namun kejadian ini telah membuktikan niat jahat mereka untuk menjatuhkan maruah agensi kerajaan. Oleh sebab itu kita kena berwaspada dengan sesiapa sahaja...Gambar dan surat SKMM menyoal siasat Blogger Hanief juga telah tersebar luas.



Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sahabatku blogger Panglima Perang Cyber, memandang kita telah hampir kepada PRU ke13 saya dengan rasa rendah diri dapatlah kiranya sahabat link kan blog saya kedalam blog saudara, kerana saya ingin turut serta membantu Kerajaan kita sekarang ini BN untuk mendapat keputusan yang cemerlang.

Saya tidak ada idea didalam bidang penerbitan dan saya baru mengenal kalam dan media elektronik. Saya banyak mengikuti blog pro kerajaan BN, dari setiap artikel yang saya baca dan kaji saya terbitkan kembali didalam blog saya. Hampir 65% artikel saya tertumpu kepada kerajaan Pas kelantan. Saya berhasrat menyedar bangsa Melayu kita sekarang yang semangkin berpuak-puak.

Alhamdulillah blogger Gelombang Rakyat dan blogger Papa Gomo sudi memberi kerjasama terhadap saya. Saya juga telah link blog sahabat kedalam blog saya. Sebelum sahabat membuat keputusa sudilah terlebih dahulu tinjau blog saya, adakah sesuai artikelnya untuk sama kita berjuang membela bangsa ugama dan negara kita yang tercinta ini.

Disni saya sertakan link blog saya http;//www.KemBalakEnterprise.blogspot.com

sekian terima kasih
mnorkembalak.

Xeno berkata...

alamak..

tapi kalau betul dia nak perdaya SKMM, dia pun boleh didakwa atas tu jugak

lol

merasa la ko duk lokap, hanief.

yusaini_yn berkata...

skmm di perangkap?
hang biaq betui panglima cyber moron..???

nyahsulit =password???
apa ke bodo nye skmm nie?
encryption decryption...kah kah kah..
password=kata laluan

hanief is our hero. young malay generation yang tak termakan dgn sampah sarah retorik politik,daulat lanchow dr kaum2 bangsawan melayu sampah...

long live hanief~!

Cari Blog Ini

Translate