Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

03 Mac 2011

Syabas DAP Kerana PAS Kini Jadi Liberal Bila Tolak Calon Ahli Agama !!!


Dulu PAS sering dilihat parti ahli agama. Calon lulusan Timur Tengah. Tetapi hari ini mereka pula menolak calon lulusan Timur Tengah apabila calon tersebut mewakili parti Barisan Nasional.

Sikap PAS adalah jelas iaitu tidak mahu mengakui BN turut disokong oleh ahli agama kerana selama ini Umno tidak diiktiraf keislamannya sehingga dilabel sesat, sekular dan komunis. Bahkan lebih berat Khalid Samad menggelarkan Umno anak luar nikah British !

Dalam kenyataan Pesuruhanjaya PAS Pahang pada Isnin 28 Feb 2011 yang lalu yang dilapor oleh Mstar Online http://mstar.com.my/  ada menyebut : 

Naib Presiden PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, masyarakat DUN Kerdau lebih memerlukan pemimpin di kalangan golongan profesional bagi memastikan pembangunan di kawasan berkenaan dapat dijalankan secara berterusan.
"Sekarang mereka cuba mainkan isu ustaz lawan ustaz, golongan agama lawan golongan agama, tapi bila kita tengok, keperluan di DUN Kerdau ini bukan (pemimpin berlatar belakang) agama.
"Keperluan dalam DUN Kerdau ialah calon profesional, calon yang mampu berdepan dengan masalah pembangunan dan kepincangan, (mereka mahu) calon begitu," katanya pada sidang media harian di markas PAS di sini, Isnin.
Apa dah jadi pada PAS hari ini ? Adakah akibat 'diliwat' oleh DAP dan PKR maka PAS nampaknya sudah pening dari hari ke hari?

Umat Islam perlu sedar bagaimana parti bernama Islam telah menolak calon beragama demi kepentingan politik yang sempit. Kenyataan Pesuruhanjaya PAS membuktikan PAS akan menolak apa sahaja yang baik jika bercanggah atau tidak menguntungkan parti mereka. Meskipun ia adalah BENAR dan BAIK kepada rakyat jelata sekelian.

Mungkin ahli porno seperti Elizabeth Wong yang sesuai sebagai wakil rakyat wahai Tuan Ibrahim ?



Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate