Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

27 Mei 2011

Edisi Paling Celakaaa : Video Ceramah PAS Gelar Mufti Perak Haramsani !!!


Panglima tidak boleh menerima seorang berjanggut macam sunnah Rasulullah saw tetapi memanggil seorang Ulama seperti Tan Sri Harussani sebagai Haramsani.

Panglima tidak boleh sesekali menerima penghinaan terhadap seorang Ulama yang berjawatan Mufti oleh seorang yang membawa pakaian Sunnah Nabi !

Panglima lagi tidak dapat menerima penghinaan ini datang dari seorang yang berjuang dalam parti Islam Se-Malaysia PAS yang katanya ingin tegakkan Al Quran dan Sunnah !

Panglima juga tidak dapat menerima kenyataan umat Islam hanya DUDUK DIAM melihat Ulama mereka yang berani kerana benar dan tidak takut menegur kesalahan - dihina sehina--hinanyaoleh  puak pelampau lagi celaka dalam PAS ini.

Orang menghina Ulama memang mereka ialah golongan CELAKA !!!

Saya ulangi : orang menghina ULAMA bukan ahli politik adalah CELAKA CELAKA CELAKA

Allah isytihar PERANG kepada sesiapa yang menyakiti hati kekasihNYA !


Panglima akan memastikan penghina ini akan MERENGKOK DALAM PENJARA kerana sudah keterlaluan MENGHINA SEORANG ILMUAN ISLAM BERTARAF MUFTI !!!

Tolong kita berpakat buat laporan polis beramai-ramai ke atas penceramah ini !!!



BIADAP - BIADAP - BIADAPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP


nota : komen-komen tidak setuju tindakan PAS menghina Mufti di sini http://www.youtube.com/ 


Penceramah di bawah ialah Nor Azli Musa (bekas pemain bola seperti ditulis di sini http://groups.yahoo.com/  ) yang digelar Ustaz Taliban.


klik gambar untuk imej lebih jelas



cerita tentang beliau ada disiar di sini

http://alhusseyn51.blogspot.com/2008/05/isu-jamry-nor-azli-buat-penjelasan.html


5 ulasan:

Bingai @ Bangang berkata...

inilah padahnya bila makan dari hasil yang tak berkat maka jiwa dan rohaninya dipengaruhi oleh unsur-unsur yang tidak berkat. maka jadilah dia seorang yang takbur dan disesatkan oleh syaitan yang mengelirukan keagamaannya. Astaghfirullah.....

Semoga Allah memberi petunjuk dan hidayah kepada kita semua. Amin

Tanpa Nama berkata...

hamba allah ni .. kena belajar lagi ....kalu nak berceramah tentang politik,hukum .. main hentam jer..ikut sedap mulut dan emosi serta perasaan hasat dengki....rasa tak payah kut.. sebab ulama tak buat perangai yg macam ne laaa..

Tanpa Nama berkata...

kalau nk diukur dari segi ilmu penceramah ini dengan dato Mufti Perak... jauh api dari panggang.. ibarat kutub utara dengan kutub selatan....sedih2 sungguh puak2 pas ni simpan orang yg sebegini..

Tanpa Nama berkata...

pas adalah anak didik yahudi

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim... berilah pembalasan dengan kadar segera kepada semua insan yang berperangai seperti syaitan. Demi kesejahteraan umat mu, Ya Allah.

Cari Blog Ini

Translate