Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

30 Julai 2011

Ajaran PKR Memang Ganas : Setiausaha Politik Zuraida Mula Guna Perkataan 'Bunuh' Kepada PM !!!



Semua sudah tahu kisah sekumpulan lelaki berbaju kuning cuba mendekati PM menghulurkan surat. Antaranya Setiausaha Politik YB Zuraida.


Namun yang dikesalkan perkataan kurang ajar beliau yang menulis dalam jawapan balas berkenaan tindakan beliau dan kumpulannya menerjah Perdana Menteri iaitu 


Ingin saya ingatkan kepada tentera media upahan Umno dan Najib, hatta Papa Gomo sekalipun, bahawa jika Najib terus-terusan menipu, menindas dan membuli rakyat, bukan sahaja rakyat akan menolak beliau dan Umno-BN pada PRU13 kelak, malah tidah mustahil ada yang akan sanggup membunuhnya juga nanti. "


Sumber :  http://yuseriyusoff.blogspot.com/2011/07/panas-serbuan-ke-atas-pm-di-kl-sentral.html

Beginikah cara politik Pakatan ? Mahu membunuh sesuka hati selepas mereka telah dilemahkan dan hampir mati akibat permainan politik kotor mereka sendiri yang tidak diterima oleh rakyat seluruh negeri ?


Apakah budaya ini wajar diteruskan selepas budaya demo jalanan telah pun mempengaruhi rakyat termasuk mahasiswa kita di universiti ?


Di mana pegangan mereka terhadap Al Quran dan Sunnah tentang peranan rakyat terhadap pemerintah?


Bukankah kita kena taat kepada ulil amri selagi mereka tidak menyuruh kita ke arah maksiat ?






Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate