Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

09 Julai 2011

Terkini - Lokasi BERSHIT Di Stadium Meliwati Opsss Melawati !!!


Rakan Panglima Mr YY atau Yuseri Yusuf sudah melaporkan bahawa BERSHIT sudah berpindah lokasi ke Stadium Melawati.


Sengaja ditulis meliwati sebagai satu ingatan kepada semua kes Anwar akan melewati tarikh keputusannya tanggal 16 Julai akan datang.


Keputusan hidup mati karier Anwar Ibrahim ini selepas sudah pun padam pada 1998 sangat penting kepada semua parti dalam Pakatan yang masih lagi 'haram' tak didaftarkan.


Ketika mereka sedang bersemangat kerana merasakan mereka mendapat sokongan rakyat, ketika itu juga mereka tidak terduga Anwar terliwat Saiful sehingga terpaksa dibicara di Mahkamah hadapan rakyat.


Dalam masa yang sama, mereka juga digegarkan dengan skandal China-Doll video seks Anwar Ibrahim yang telah menghancurkan sekali lagi impian mereka untuk merampas Putrajaya.


Apa yang ada ialah, pilihan untuk mempertahankan Anwar Ibrahim kerana mereka sudah tidak ada pilihan yang lain. LKS atau Hj Hadi tidak mampu untuk memimpin seperti Anwar Ibrahim yang terkenal hubungannya seantero dunia termasuk Amerika.


Bahkan dicop agen CIA oleh laman dan blog hebat negara kita !


Berita YY ditulis di blog beliau di sini : http://networkedblogs.com/kaQSA






Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2011. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate