Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

01 Ogos 2011

PAS Dilanda Tsunami Sakit Jantung ? MB Kedah dan Timbalan Mursyidul Am PAS Kini Dirawat Di IJN !!!

Bro Jinggo melaporkan :




Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Ustaz Azizan Razak yang dimasukkan di Institut Jantung Negara (IJN) di Kuala Lumpur untuk pemeriksaan jantung berada dalam keadaan stabil.

Bernama yang memetik kenyataan Setiausaha Akhbar beliau, Mohd Helmi Khalid sebagai berkata menteri besar itu yang menghidap penyakit darah tinggi dimasukkan ke IJN Jumaat lalu selepas mengadu sakit jantung.


Manakala pemimpin tertinggi Pas Timbalan Mursyidul Am Pas, Dr Haron Din turut sama dimasukkan ke Institiut Jantung Negara (IJN) petang tadi.

Kedua mereka menghadapi masalah jantung.


Blog Bro Jinggo :


http://brojinggo.blogspot.com/2011/08/foto-inside-mb-kedah-azizan-razak-haron.html

Apakah ini satu petunjuk dari Allah agar ahli-ahli PAS insaf dan kembali ke jalan yang benar ? Harapan Panglima moga Ramadhan kali ini akan membuka pintu hati kita menilai kebenaran dan menjauhi kebatilan.

Kerana Ramadhan bulan mencuci segala kotoran hati dengan ibadat puasa yang dilaksanakan.

Moga akan ada sinar untuk perpaduan umat Islam.

Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dok lama lg nik aziz lak tenat kat icu dan lepas tu hadi,puak2 erdogan tepuk tangan ulama pas dah ramai nak ke kubur mereka leh berkuasa penuh

Cari Blog Ini

Translate