Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

23 Oktober 2011

Video Dr Hassan Ali Sebak Doa HIMPUN 2011 Semalam


Mesti mengalir air mata anda melihat video di atas dan mendengar doa sedih beliau yang kini keseorangan dalam PAS untuk perjuang akidah Islam.

Namun kekentalan iman beliau dalam hal ini meskipun tidak disukai pemimpin PAS sendiri namun tetap mendapat sokongan SULTAN SELANGOR dalam isu serbuan DUMC.

Tohmahan terhadap beliau sebelum ini membuktikan orang seperti Hassan Ali yang gigih berjuang untuk Islam sebenar, tidak dihargai oleh Parti bernama Islam PAS...

Kilauan dunia semakin membutakan mata. Itulah PAS hari ini yang sudah jauh dari membela nasib agama apatah lagi bangsa dan juga negara.

Namun dalam hal menyokog demo haram seperti BERSIH di bawah seorang manusia beragama Hindu bernama AMBIGA, PAS boleh pula menghantar ribuan penyokong untuk menyertainya.

Kenapa untuk demo yang haram dan dilarang PAS sanggup bersusah payah menyertainya dan ketika himpunan untuka akidah PAS menyerah kalah apabila Pakatan membuat keputusan tidak menyertainya ???

Apakah pendirian PAS hari ini ? Islam didahulukan atau politik yang diutamakan ???

Mohon balasan Allah kepada parti perosak nama Islam seperti PAS ini dilenyapkan dari muka bumi MALAYSIA pada PRU 13 besekali dengan PKR DAP dengan kuasa UNDI RAKYAT.


Jangan sampai kita sesama sendiri bergaduh seperti di Libya sehingga musuh Allah bertepuk tangan melihat persengketaan sesama kita yang menguntungkan perjuangan mereka.

Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate