Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

21 Disember 2011

Gambar Perhimpunan Mahasiswa Di Putrajaya Sebentar Tadi Menyokong YAB PERDANA MENTERI DS @NajibRazak

Berikut gambar mahasiswa seluruh negara yang telah menyertai perhimpunan sebentar tadi. Berlangsung di hadapan bangunan KPT Presint 5 Putrajaya.

Kira-kira 1000 mahasiswa telah hadir dari seluruh negara.

Program bermula 2 pm dan berakhir jam 4 pm mengikut masa yang diberikan oleh permit pihak polis.

Perjalanan perhimpunan yang aman ini wajar dituruti oleh mahasiswa yang cintakan negara.


Pejabat KPT Presint 5 Putrajaya




Sepanduk menyokong Perdana Menteri



Setiausaha Politik Menteri KPT Haji Khairi Malek menerima memorandum daripada Presiden Persatuan Alumni Pemimpin Aspirasi Malaysia (ASPIRASI)



Bacaan doa oleh Timbalan Presiden ASPIRASI



Media massa dan blogger yang membuat liputan



Sepanduk oleh mahasiswa

posted from Bloggeroid

6 ulasan:

Awanama berkata...

Elok gabungan Mahasiswa ini beri kata dua pada si Adma Adli dan geng dia bahawa mereka bukan mewakili seluruh Mahasiswa - buat secara LIVE agar satu Malaysia tahu kedudukan Mahasiswa sebenar dan bukan sekadar berdemo saja. Let the idiot Adma Adli know your real stand - agar jangan di perkudakan. Bagi dia MEMO dan selepas tu kita tengok apa dia mahu juangkan lagi. Isu AUKU masih belum diputuskan tapi si beruk Adam ni dah memandai menjadi ketua umum Kurang ajar. Harap golongan Mahasiswa sendiri ajarkan si budak mentah ni.

hilbert berkata...

Salam bro,

ada tak si Datuk Saifuddin Al-Bendera datang untuk menerima memo yang dihantar mahasiswa berkenaan?

nampak sangat Saifuddin al-Bendera tu berpihak kepada Anwar al-Omegay

melayuangkat berkata...

Semoga semua Pelajar dapat menumpukan perhatian kepada pengajian masing masing..CGPA biarlah melepasi 3.5. Baru berbaloi..

Awanama berkata...

Alhamdulillah,

masih lagi ada anak-anak melayu kita yang bijak menilai intan dan kaca... bersyukur dengan nikmat yang ada, jangan sampai berlaku bak kata pepatah, yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran...

No name berkata...

Tak macam 1000 orang pun. Macam 20-30 org je.

Panglima Perang Cyber berkata...

Melayu angkat : betul.jangan tercicir pelajaran walaupun

Hilbert : dia ada program di Seremban.

Tanpa nama : ye syukur

No name : mata juling je yg nampak macam tu.hehe

Cari Blog Ini

Translate