Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

04 Disember 2011

Masya Allah : Video Pengakuan Ibu Bersenggama Dengan Anak Ganti Suaminya Di TV Indonesia




Kerana wang orang boleh lakukan apa sahaja. Demi kekufuran puak tentera Iblis dan Syaitain akan gunakan apa jua saluran untuk meluaskan pengaruh mereka meramaikan penduduk neraka.

Kecenderungan seksualiti merdeka barangkali juga melibatkan perhubungan antara ibu dan anak, bapa dengan anak dan sebagainya. Selain LGBT.

Moga Allah selamatkan negara Malaysia dari terjadi seperti ini di mana si ibu yang berlakuan sumbang mahram telah mengaku secara terbuka di hadapan khalayak ramai melalui siaran televisyen.

Jelas terang si Ibu telah fasiq kerana mengaku perbuatan dosanya secara terang-terangan dan moga Allah memberi petunjuk kepadanya dan anak yang dipaksa bersenggama dengannya.

Moga Allah pelihara umat Islam dari sebarang cubaan menghalalkan perkara yang haram dan mengharamkan perkara yang halal.

Robbisturna BihaqqinNabi....saw




Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate