Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

03 Disember 2011

Kisah Ku Li Menangis Bertemu Tun Mahathir Kembali Kepada UMNO

Ketika berjalan di The Mall bersama kawan yang ingin mencari power tube (alat caj hp) Panglima terserempak dengan Pengerusi MUBARAK Kelantan.

Iaitu Datuk Rozali Isohak.

Beliau pernah menyertai Semangat 46 selepas Ku Li menubuhkannya dan merupakan mantan Timbalan Menteri MB Kelantan selepas Angkatan Perpaduan Ummah gandingan Semangat 46 dan Pas menang pada tahun 1990.

Semangat 46 akhirnya dibubarkan dan Ku Li kembali kepada UMNO dan kekal hingga kini.

Dikhabarkan Ku Li menangis ketika detik beliau kembali ke UMNO bersalam dengan Tun Mahathir yang disaksikan rakyat di Padang Garong Kota Bharu.

Maklumat berkenaan perkara tersebut boleh anda cari di internet.

Meskipun sudah kembali dan APU sudah tinggal sejarah namun Kelantan tetap terlepas dari UMNO.

Semuanya akibat perpecahan sesama UMNO yang masih kita lihat kesannya hingga kini.

Adakah UMNO masih lagi boleh bertahan jika perpecahan masih menjadi pilihan ?

Cukuplah dan mari kita bersatu demi Agama Islam Bangsa Melayu dan Tanah Air Malaysia.

3 ulasan:

Bingai @ Bangang berkata...

Kalau aku dapat pelok Tun pun aku menangis gak. Kalau dia sanggup terus jadi PM aku pun sanggup jadi tukang tolak kerusi roda dia.

Kalau kerusi roda Kapal Sink tak payahlah. Nanti TERjatuh dalam gaung kata aku pulak yang dengki. hehehehe

Tanpa Nama berkata...

Hehe...kalau aku dapat kerusi roda kapal, aku tolak naik atas bukit. Lepas tu aku unlock tayar dan lepaskan. Apa jadi nasiblah.

rakab berkata...

Wuuuii,..dahsyatnya kau orang berdua ni..!

kalau dapat peluang tergamak kau nak buat Karpal Singh macam tu....

AKU PUNNNNN.....!!!!

biar dia mamposs !!!

hahahahaaaa...

Cari Blog Ini

Translate