Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

15 Disember 2011

@TPUnmasked aka Blogger Perisik-Rakyat Pro Pakatan Pun Akui Kelantan Sudah Tidak Kuat - Petanda Jelas Kemarau 21 Tahun BN Akan Berakhir !!!








FB di atas dari akaun Topeng Perak Unmasked. Blogger yang otai di kalangan blogger Pakatan sehingga didakwa menerima berjuta ringgit dari Husam Musa untuk kerja di alam siber.

Sebelum ini ada juga gambar beliau dengan China-doll semasa berkunjung ke China.

 

dari blog klik sini 


Lihat poster Konvensyen Media di Pulau Pinang yang turut dihadiri oleh Topeng Perak 


Peliknya blogger PAS pro perpaduan seperti Greenboc tidak dijemput pula menyertai acara di atas. 

Blogger penyokong Anwar dan benci perpaduan Islam sahaja dijemput seperti Perisik-Rakyat aka Topeng Perak dan juga Tulang Besi aka @malaysiawaves. 

Adakah ia petanda penyingkiran secara halus kepada geng perpaduan sudah pun berlaku bukan sahaja di kalangan pemimpin tetapi juga kalangan blogger-blogger mereka ???

Sebelum pergi tengok juga gambar bakal MB Kelantan dengan china-doll


Terima kasih atas pengakuan Topeng Perak bahawa Kelantan sudah tidak kuat dan pemimpin PAS sedia ada tidak boleh diharap.  

Berikut bukti Kelantan sudah tidak kuat :





Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate