Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

29 Januari 2012

Benarkah Tulisan Umno-Reform Bahawa Hj Hadi Diugut @anwaribrahim Jadi Punca Mahu Undur ???

Tulisa blogger Umno-Reform http://umno-reform2.com/  :



Untuk pengetahuan, ada unsur-unsur yang boleh melibatkan PAS di bawah Ustaz Hadi Awang dalam pendedahan rasuah tersebut. Beberapa pendedahan juga akan kami siarkan untuk menunjukkan bahawa kolaborasi itu wujud dan akan hanya dapat dinafikan apabila beberapa orang kanan Presiden PAS menafikan perkara itu setelah pendedahan menyeluruh dibuat.

www.umno-reform2.com juga akan memaklumkan bahawa satu akuan telah dibuat oleh kepimpinan Cabang PKR mengenai isu ini dan adalah dimaklumkan bahawa Ketua UMUM PKR mempunyai salinan perakuan tersebut. Adakah dengan perakuan tersebut dan kesempatan kedudukan Hassan Ali yang telah dipecat dari PAS ini akan digunakan untuk meletakkan PAS di bawah telunjuk PKR?



Baca lagi di link Umno-Reform di atas...


Taktik orang jahat dengan membuat perkara jahat agar ramai terperangkap dan mengikut jari telunjuk mereka untuk buat apa sahaja.


Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate