Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

12 Januari 2012

Siapa Mahu 'Hapuskan' @anwaribrahim Perlu Bantu UMNO/BN Kalahkan @AzminAli Di Gombak

Sebentar tadi di blog Yuseri Yusoff Panglima kebetulan ternampak link berita bertajuk 'Battle of Gombak' oleh portal Kritis Online.


Selepas membacanya beberapa idea terlintas di fikiran Panglima :



- PKR akan tumbang jika orang kuat Anwar tumbang kerana kini Anwar benar-benar percayakan Azmin meskipun kita tahu keluarga Anwar Ibrahim seperti Nurul Izzah tidak menyukai Si Azmin Ali berbanding orang lain. Ini gara-gara hubungan yang dilihat agar istimewa dan sedikit berlainan berbanding orang lain, sudah tentu pihak beliau tidak mahu Azmin akan terus naik mengepalai PKR sehingga mengalahkan ibunya. Kasih Anwar kepada Azmin memang terlalu hebat sehingga beliau dibela sepanjang hayat, walau rakyat semakin ramai marah dengan tindakannya sehingga beramai-ramai keluar PKR.


- Untuk memusnahkan PKR di kawasan Azmin di Gombak kita perlu menyerang kubu tersebut. Persoalannya : di sana sebelum ini wujud kes yang dikatakan pertelingkahan sesama sendiri. Soalnya kenapa dan wajarkah ia berlaku di saat kita mahu jatuhkan tokoh besar PKR seperti Azmin Ali di Gombak ?


- Satu lagi andaian Panglima nampak, adakah perpecahan UMNO di Gombak disebabkan sedikit unsur batu api yang dibawa trojan horse yang menyamar dalam UMNO Gombak sehingga melarat ke peringkat menyebar gambar yang dikata palsu untuk mencipta skandal Ketua Bahagian ? Perkara ini wajar diteliti kerana PKR  sudah tentu akan buat apa sahaja untuk pertahankan Azmin Ali demi mendapat keredaan Anwar Ibrahim di kemudian hari.


Justeru rakyat yang marahkan PKR perlu bersatu memangkah BN dalam PRU akan datang. Nurul Izzah barangkali boleh korbankan kawasan tersebut untuk memastikan Azmin Ali akan jatuh sehingga tidak akan mampu mendaki puncak parti menjadi Presiden mengganti ibunya. Beliau tentu terlebih tahu cara untuk memastikan ahli PKR termasuk PAS DAP tidak mengundi Azmin Ali agar ia tidak akan dimenangi oleh 'kekasih gelap' ayahnya.


Battle of Gombak ; pertarungan pada pandangan Panglima melibatkan pertembungan antara dua gergasi besar samada sesama Umno atau PKR...


Mari kita rebahkan Azmin Ali demi melemahkan Anwar Ibrahim dengan titik penentunya di DUN GOMBAK pada PRU kali ini.


Walau dari mana jua parti kita.


Pesanan : satu group fb baru nama 'Facebooker 1Malaysia' telah diwujudkan oleh Panglima pada 6.6.2011. Sasaran 1 Juta sebelum 13 Julai 2012. Sila klik di sini http://on.fb.me/kFnvGS untuk join dan mohon jasa baik anda untuk disebar kepada kawan2 Fb anda. Terima kasih

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate