Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

05 Januari 2012

Tahniah Ahli PAS ! HARAKAH Sudah Jadi Lidah Rasmi Bela Peliwat @anwaribrahim Hingga Pinggir Presiden Parti Sendiri !!!

Terma peliwat boleh dipakai kerana Datuk Seri Anwar Ibrahim pernah dipenjarakan kerana kes liwat selama 6 tahun.

Maka sabitan kali kedua yang akan ditentukan 9 Jan nanti akan menentukan nasib beliau dalam politik selepas ini.

Maka apabila Dr Hassan Ali mengeluarkan kenyataan beliau tidak diberi ruang oleh Harakah semasa masih lagi menjadi Pesuruhanjaya PAS Selangor sebelum ini terbukti benar apabila pemimpin lain dari luar PAS yang mendominasinya seperti Anwar.

Mengikut analisa Panglima Harakah edisi terbaru 6-9 Jan 2012, muka surat hadapan dimulakan dengan kenyataan dan berita wawancara Datuk Seri Anwar Ibrahim, diikuti Mat Sabu muka surat kedua dan Khalid Samad muka surat ketiga. Manakala berita Presiden diletak halaman 38.

Apakah ini bermakna Harakah hanya tinggal nama sahaja untuk ahli PAS?

ADAKAH HANYA PENYEMBAH MAHALIWAT SAHAJA YANG DIBERI RUANG MENGELUARKAN KENYATAAN UNTUK DIBACA OLEH AHLI-AHLI PAS AGAR MEREKA TETAP MENYOKONG PAKATAN HARAM?

Patutlah edaran akhbar yang makin ditolak oleh Ahli Pas sehingga merudum dari 400,000 kepada 80,000 sahaja. Mereka sudah nampak tangan mana yang menggerakkan Harakah sekarang.

Anda boleh mencari maklumat tentangnya dalam Google.

Perkataan yang paling tepat HARAKAH kini menjadi suara tidak rasmi PKR dan dikhaskan untuk mempromosi pemimpin PAS jenis berbaju PAS berseluar dalam PKR!

Yang bijak dalam hal ini ialah DAP yang berjaya mengkeldaikan PAS dengan mencekik telur PKR sehingga yang paling banyak memegang kerusi Parlimen sekarang ialah DAP.

Berapa pun jumlahnya musuh Malaysia akan taburkan kepada pihak yang gilakan harta dan kuasa untuk merampas bumi Malaysia seperti yang pernah berlaku satu ketika dulu.

Kesian Datuk Seri Hadi Awang yang nampaknya jadi patung yang tidak ada roh tidak ubah seperti tengkorak kering yang hanya wujud tanpa daya untuk melakukan apa apa.

Kesian sekali lagi sebuah parti Islam menjadi lemah kerana puak yang yang menyusup masuk dalamnya

Sebentar lagi video rakaman setiap halaman Harakah terbaru edisi 6-9 Jan 2012 akan dimuatnaik di youtube.

2 ulasan:

PAPA GOMO berkata...

terbaik kupasan berserta video ni..mantap

Panglima Perang Cyber berkata...

tq bro.

Cari Blog Ini

Translate