Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

21 Februari 2012

Serangan Terhadap VC UiTM - Jawapan Balas Blogger Minda-Hijrah cc @NajibRazak


ISU VC UiTM: KRISIS DALAMAN PUNCA SERANGAN?

1. Pagi ini didedahkan isu VC UiTM yang didakwa salahguna kuasa sehingga anak-anak beliau layak mendapat biasiswa oleh blogger PapaGomo disambut oleh blogger Parpukari. Beberapa dokumen dilampirkan bagi menyakinkan pembaca walaupun kes ini berlaku 5 tahun lalu dan pihak UiTM 

2 Ironinya, isu ini mula-mula dibangkitkan oleh portal pro-pembangkang Malaysiakini dan dipercayai bahawa sumber maklumat yang sama juga diperolehi oleh PapaGomo. Ini bermakna wujud PENGKHIANATAN dari kalangan warga UiTM mendedahkan maklumat kepada Malaysiakini DAHULU sebelum disampaikan kepada blogger. 

3. Sebenarnya isu pemberian biasiswa ini telah jelas dijawab dan diketahui umum. Setiap biasiswa yang diberikan mesti bersandarkan kepada kelayakan. Jika layak, tiada masalah. Malah kedua-dua anak VC UiTM LAYAK ketika itu. 

4. Menurut sumber yang boleh dipercayai, isu ini pun timbul disebabkan oleh sabotaj dalaman UiTM yang berkaitan dengan CMWIS. Tidak perlu disebut nama, tetapi sebenarnya ramai tahu SIAPA yang berbulu gila dengan VC UiTM dan gila kuasa mahukan kembali tampok pemerintahan CMWIS. DAN DIPERCAYAI SALURKAN MAKLUMAT kepada MALAYSIAKINI !!! 

5. Kita berharap pihak berkuasa menyiasat pembocoran maklumat yang berlaku kepada Malaysiakini. Ini adalah pengkhianatan kepada kerajaan dan tindakan wajib dilakukan. Takkan nak simpan lagi BIAWAK HIDUP dalam UiTM yang akan rosakkan negara? 

Nantikan lagi pendedahan dalang disebalik isu ini :) 


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Sumber : 

http://minda-hijrah.blogspot.com/2012/02/isu-vc-uitm-krisis-dalaman-punca.html


Panglima : pelik bila blogger hebat kita juga serang VC UiTM seperti portal pro pembangkang iaitu Malaysiakini. 

Nampak ada agenda dendam peribadi dalam serangan tersebut sehingga memalukan Dato Sahol yang disalur melalui blogger.

Siapa mahu komen tentang hal ini ?

Syabas sesiapa yang kenal dan selalu belanja blogger di atas.

Harap tidak ada penglibatan agensi Kerajaan terlibat dalam serangan ini.

Sudah tentu mengamuk YAB PM jika tahu ada yang buat kerja GSPS bodoh untuk merosakkan imej Universiti untuk orang Melayu seperti UiTM.

Apa masalah mereka sebenarnya?


Sent from my Samsung Galaxy Tab

1 ulasan:

Onna berkata...

setau saya kat uitm tu ramai pro pembangkang...mengundipun undi pembangkang tapi gaji tadah tangan kat kerajaan BN. sayapun terkejut kenapa papagomo pun sama2 post benda yang dah selesai lama dahulu...pada pendapat peribadi saya, ada yang cuba memusnahkan imej baik Dato' TNC yang berjuang untuk anak2 melayu dan bersuara agak lantang dalam menyuarakan pandangannya. mungkin ramai kakitangan uitm yg tidak suka...agak mengecewakan golongan cerdik pandai melayu ni tak tau berpikir untuk masa depan bangsa sendiri...

Cari Blog Ini

Translate