Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

04 Mac 2012

@Fuziah99 Perlu Demo Di Selangor pula Jika Anti Rare Earth #Lynas !


Kantoi! Sebenarnya apa yang berlaku keatas pembinaan kilang kimia LYNAS di Gebeng,Kuantan adalah satu usaha mensabotaj ekonomi negeri Pahang dan menjaga kepentingan politik Ahli Parlimen Kuantan dari PKR iaitu YB Fuziah.

Nampaknya strategi menakut-nakutkan rakyat Kuantan semakin terhakis kerana provokasi yang dibuat mereka menunjukkan mereka cuba putar belitkan fakta dan dilihat terlalu hipokrit mula dilihat gagal.

Pendedahan blogger APANAMA mengenai sebuah kilang yang sudah lama bertapak di Selangor iaitu ShinEtsu (M) Sdn.Bhd mengeluarkan produk RARE EARTH MAGNET telah memperlihatkan penduduk Selangor sudah lama diancam oleh bahan radioaktif yang sangat bahaya.

 

 

 

 

 

Kenapa setelah berpuluh tahun kilang ini beroperasi di Selangor rakyatnya masih lagi dapat menjalani kehidupan seharian dan jauh sekali diancam bahan radioaktif.

Timbul persoalan kini Pakatan Haprak cuba bersikap hipokrasi dan suka mempolitikan semua perkara asalkan boleh memberi anjakan mereka dimata umum merekalah perjuang kepada kelemahan sistem pentadbiran kerajaan.

Baca aritel disini juga KLIK

 

 

K-MPM said: Selangor diarah tutup kilang ShinEtsu!!…YB Fuziah kena gerakkan Himpunan Hijau 3.0 di Selangor pulak.

 

Oleh : http://penaksj.wordpress.com/


Sent from my Samsung Galaxy Tab

1 ulasan:

Reverse Gear berkata...

Salam ust pang5. biasa la sifir politik pembangkang. Jangan kata kilang rare earth, kalau tang diorang, ternak babi pun dihukumkan halalan toyibban, tapi kalau tang umno, bina masjid pun dikata membazir, kawan syaitan!

Cari Blog Ini

Translate