Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

18 Mac 2012

PAS Gempur Foodcourt Presint 9 Putrajaya kerana Kecewa Dilambatkan Pilihanraya ? cc @NajibRazak @TengkuAdnanReal

Amaran : serangan PAS nampaknya sudah bermula pagi tadi di foodcourt Presint 9 Putrajaya.Kawasan YB Tengku Adnan Setiausaha Agung Umno/BN.

Nampak seakan mereka sudah tidak sabar menunggu Pilihanraya 13 yang bakal diumumkan YAB Perdana Menteri pada bila-bila masa walau diramal berlangsung bulan Jun depan.

Kita juga tidak sabar untuk berjihad kali ini selepas sekian lama melihat satu persatu PAS yang dikuasai DAP mengguris hati dan perasaan rakyat Melayu Islam termasuk India dan Cina di negeri bawah penguasaan mereka.

Pemuda UMNO sudah tentu akan dipersalahkan jika hanya mendiamkan diri melihat Putrajaya cuba 'diliwat' Pakatan yang dijuarai oleh PAS ini.

Harap Putrajaya akan menjadi kawasan hilang deposit untuk pembangkang berkat kerjasama semua tiga sayap utama parti Barisan Nasional.

Putrajaya lambang Barisan Nasional untuk selamanya.

Ayuh kita pastikan bersama-sama.

1 ulasan:

eXception berkata...

Jentera Pilihanraya Barisan Nasional perlu ambil pendekatan turun padang... Pemimpin, ADUN, Ahli Parlimen Barisan Nasional perlu mendekati rakyat bermula hari ini... Gerakkan perang saraf dengan mengedarkan risalah-risalah yang mampu membuatkan PR terkedu... Tapi malang sekali pemimpin, ADUN, Ahli Parlimen BN lebih berminat duduk goyang kaki sambil menanti arahan dari pihak atasan... Kepada pemimpin, ADUN, Ahli Parlimen BN, tolong bangun dari tidur!! PRU semakin hampir!!

Jentera Pilihanraya PAS Menyerang Putrajaya...

Cari Blog Ini

Translate