Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

31 Mac 2012

Tentera Allah Alam Maya Tumpaskan Kumpulan Murtad ?


Tahniah Kumpulan Hackers Yang Berjihad Bukan Seperti PAS!!

 

Ini namanya ikhlas memperjuangkan Islam... bukan seperti PAS yang asyik 'mempergunakan' Islam untuk kepentingan politik!! -maya

KUMPULAN MURTAD TUMBANG LAGI??

Hasil pemantauan kami di Facebook, seorang penggodam yang menggelar dirinya sebagai Tok Imam telah mengumumkan bahawa kumpulan Murtads in Malaysia and Singapore tersebut telah lumpuh buat kali keduanya. 

 

Tok Imam yang merupakan penggodam daripada kumpulan Cazen Vapour Hackers dan Macho Cyb3rSec itu telah menggodam kumpulan itu bersama seorang seorang penggodam yang menggelarkan dirinya sebagai Macho Ayie yang juga daripada kumpulan Macho Cyb3rSec. 

Bukti daripada rakan kumpulan murtad tersebut.

Penggodam tersebut ketika dihubungi memberi pesanan kepada kumpulan murtad tersebut bahawa mereka tidak akan selamat walau berapa banyak sekali pun kumpulan murtad ditubuhkan semula.

"Kami tidak akan gentar" kata Tok Imam dan Macho Ayie. Tok Imam yang diberitahu bahawa kumpulan tersebut menghina beliau sebelum ini memberi respon bahawa beliau tidak akan sesekali tunduk dan takut kepada kumpulan murtad tersebut kerana beliau melakukan perkara yang benar. 

Tambah penggodam tersebut, " Tiada apa-apa sistem yang akan selamat di dalam dunia ini. Jika Tok Imam dan Macho Ayie melakukan kerja penggodaman tiada siapa yang dapat menghalang."

Kumpulan murtad tersebut kini berada di Yahoo! pula.

 




Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate