Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

10 Mac 2012

Tragedi Tragis Di Pulau Pinang : Melayu Kini Jadi Minoriti Angkara DAP ? @hmetromy cc @NajibRazak

Kisah ini tidak akan dipedulikan oleh puak DAP.

Kisah ini juga tidak akan dihirau oleh munafiq dan fasiq politik seperti PAS dan PKR.

Baca Harian Metro hari ini halaman 20A tulisan Fuad Hadinata Yaacob bertajuk 'rumah mampu milik terpinggir' seperti imej di atas.

Ia sungguh mencemaskan,menakutkan dan menaikkan kemarahan Panglima dan pastinya anda jua. Apabila membaca nasib saudara kita yang makin menderita di sana.

Kini, menurut penulis artikel tersebut - harga rumah di Pulai Pinang sudah mencecah lapan kali ganda dari pendapatan tahunan isi rumah penduduknya yang jelas Melayu kita juga yang paling teruk menerima akibatnya.

Bukan itu sahaja pada tahun 2010 Cina kini menjadi majoriti di sana, hanya beberapa tahun parti Chauvanis DAP memerintah. Betullah khabar angin sebelum ini bahawa ramai Cina berpindah ke sana.

Tidak mustahil jika Israel membeli tanah penduduk Palestin dan menguasai mereka dengan bantuan pengkhianat dari kalangan umat Islam, maka tidak mustahil ia akan berulang di Pulau Pinang.

Adakah ada Yahudi di Malaysia?

Untuk info jangan lupa ada artikel blogger menyebut Teressa Kok keturunan Cina - Yahudi dan tidak peliklah beliau begitu benci tulisan jawi, azan, suka gambar dengan babi,menipu isu ketuk ketampi, menghina makanan penjara seperti makanan anjing dan sebagainya. Kita yakin ramai lagi Cina Yahudi yang rasis seperti beliau dan adakah Yajuj Majuj (mata sepet) itu merujuk golongan Cina Rasis seperti DAP ?

Baca buktinya di sini

http://ipohmalay.blogspot.com/2012/03/antara-melayu-manjoi-yahudi-dan-teresa.html?m=1

Sekali lagi diulangi bukan semua Yahudi itu Zionis dan bukan semua kaum Cina itu rasis. Kita kenal Ridhuan Tee, Khoo Khay Kim yang terbuka minda mereka berbanding yang lain.

Lebih menyedihkan, ramai di kalangan rakyat khasnya Melayu kita terpaksa berpindah ke Kedah menetap di sana walaupun bekerja di Pulau Pinang. Mereka terpaksa menempuh perjalanan sangat jauh demi mencari rezeki untuk anak bini.

Mari kita baca artikel ini dan dedahkannya kepada rakan Melayu kita yang masih galak menyokong DAP demi meruntuhkan BN yang didakwa tidak amanah dan gagal memberi keadilan walhal merekalah yang tidak adil apabila tidak menyediakan projek perumahan mampu milik untuk rakyat susah dan sederhana.

Jangan biarkan kita terus ditipu dan marilah kita terus berjuang demi keBeNaran yang kita pegang.

Hidup BN hancurkan Pakatan demi kejayaan rakyat dan negara Malaysia keseluruhannya.

Sokonglah demi kasih anda kepada YAB Perdana Menteri kita DS Najib Tun Razak.

Artikel penuh boleh dibaca di sini

http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Rumahmampumilikterpinggir/Article/index_html

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate