Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

06 Mac 2012

Video Terbaru - PM @NajibRazak Disambut Gelombang Merah Rakyat Kelantan

Program Bersama Rakyat Di Kelantan.


Kota Bharu, 02/03/2012 -


Saya ke Kelantan untuk lawatan sehari bersama rakyat disini hari ini, Jumaat.Saya tiba di Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra, Pengkalan Chepa dalam jam 9.25 pagi sebelum menaiki helikopter untuk menghadiri majlis ramah mesra bersama anggota tentera Rejimen Sempadan dan keluarga mereka di Batu Melintang, Jeli, selain menghadiri majlis Pemimpin Bersama Rakyat di Universiti Malaysia Kelantan (UMK) Kampus Jeli.


Di Pasir Mas, Saya menunaikan solat Jumaat di Masjid Hutan Chengal, dan menemui pengetua dan guru-guru di kawasan Parlimen berkenaan serta menghadiri jamuan rakyat di Sekolah Menengah Teknik Pasir Mas.Seterusnya, Saya menghadiri majlis Pemimpin Bersama Rakyat dan ramah mesra bersama profesional Kelantan di Kompleks Sekolah-sekolah Wakaf Mek Zainab, Kota Baharu.


Pada sebelah malam, Saya menghadiri majlis bersama pemimpin-pemimpin Barisan Nasional negeri sebelum pulang ke Kuala Lumpur.


Published with Blogger-droid v2.0.2

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate