Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

10 Mei 2012

Tarikh Mengundi PRU 13 Ialah Pada 6 Jun 2012 ???


Tarikh di atas disiar oleh blog Pakatan iaitu Gigitan Kerengga http://gigitankerengga.blogspot.com/2012/05/pru13-hari-mengundi-sabtu-9-june-2012.html

Katanya : Najib Razak akan mengadakan PILIHANRAYA UMUM (PRU13) DALAM BULAN JUNE DAN MENGIKUT SUMBER PWTC dan JPM dicadangkan PRU13 perlu disegerakan dan tidak perlu dilewatkan.  

Katanya tarikh tersebut PRU 13.

Jika benar, adakah mereka yakini boleh menang lagi ?

Jika Umno pernah kalah dan Kelantan kalah berturut-turut adakah ini bermakna SPR layak digelar Suruhanjaya yang tidak adil ?

Jika benar tarikh tersebut sekalipun Perdana Menteri sendiri telah bekerja sangat keras untuk meraih undi rakyat yang tentu waras akal mereka dalam menilai janji antara yang palsu dan yang dipenuhi selepas itu.

Jangan ada kurang ajar yang berani menuduh BN menang cara kotor untuk menang PRU. Kerana faktanya tidak samaa apa yang mereka gambar. 

Rakyat tidak akan tertipu lagi selepas melihat satu persatu janji gagal ditepati, Mereka sendiri sudah serik untuk memilih kerajaan pakatan selepas melihat persembahan yang begitu membosankan oleh pentas opera puak tersebut.

Senang cerita ayuh kekalkan Barisan Nasional dan turunkan selain parti tersebut...

Jika parti disukai rakyat bila-bila masa juga sanggup diredahi untuk membubarkan Parlimen. Hanya yang penakut sahaja yang tidak mahu bubar DUN lebih awal kerana sedar nasib mereka makin pudar kerana terlalu pandai berjanji tetapi tidak mampu ditepati.


2 ulasan:

SHAH ALAM REBELS berkata...

kami dari SHAH ALAM meminati hasil tulisan blog ini dan telah letak link blog ini di blog kami http://shahalamrebels.blogspot.com/ semoga semua isu disampaikan kepada rakyat Malaysia

Mohd Fauzi Bin Seman berkata...

penulisan ko macam terbalik jer dari reality bro..

Cari Blog Ini

Translate