Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

11 Mei 2012

Terima Kasih @datosahol Retweet Entri Jelajah Anak Bangsa

Bila seorang yang mempunyai nama dan dikenali umum dengan panggilan ayahanda oleh mahasiswanya me-retweet-kan tweet penulis autofeed dari blog braderjai, ia sangat bermakna bagi penulis secara peribadi. Dengan jumlah follower melebihi 10 ribu sudah tentu ia akan mendekatkan mahasiswa dengan golongan blogger atau lebih tepat penggiat media sosial dengan lebih berkesan.

Jelajah anak bangsa yang sudah membantu lebih 10 ribu pelajar miskin seluruh negara ini, merupakan program yang dicetuskan oleh YAB Perdana Menteri. Malangnya masih ramai tidak mengetahui program yang begitu besar jasanya di dalam membantu anak petani, nelayan, penoreh seluruh negara.

Sila rujuk entri sebelum ini tentang video tajuk jelajah anak bangsa - yang menyiarkan usaha gigih para pegawai UiTM yang mencari pelajar yang susah untuk dibantu menyambung pelajaran. Mereka inilah yang diharapkan untuk membantu keluarga apabila berjaya kelak.

Klik link blog Brader Jai yang menulis program Jelajah Anak Bangsa di sini

http://braderjai.blogspot.com

'Jelajah Anak Bangsa' bukti keperihatinan Kerajaan bantu secara pro aktif anak bangsa agar semua akan berjaya dalam mengejar cita-cita.

Tolong sebarkan.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate