Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

31 Ogos 2012

Janji Demokrasi @Anwaribrahim Ditolak A.Samad Said Bukti Gambar Ini ???




Jelas masih ada kewarasan barangkali pada diri Sasterawan Negara Datuk A.Samad Said sekarang ini.

Kehadiran beliau yang kini jelas semakin menjauhkan diri termasuk menolak memakai pakaian baju kuning di Dataran Merdeka malam ini, bukti beliau seakan sudah semakin sedar siapakah pembangkang yang sebenar.

Dengan muka tidak ceria, beliau seolah kecewa melihat program pakatan makin menjelekkan beliau yang tidak sukakan kekerasan dan fitnah membabi buta...

Tempoh hari mungkin beliau sendiri telah diperdaya pihak tertentu dan kerana itu beliau merelakan diri menyertai gerombolan pemberontak yang laparkan darah semasa Bersih 3.0.

Kini malam Merdeka yang bersejarah kali 55 ini, sasterawan negara yang hebat seperti beliau sudah mula menyedari selepas mengamati penuh teliti langkah perjuangan yang benar tidak wujud pada atur langkah pihak pembangkang yang makin sumbang gerak tarinya.

Tanpa memakai baju kuning, jelas bahasa badan yang ditunjukkan seakan protes kepada kekalutan Pakatan yang nampaknya hanya tahu meniru slogan Barisan dengan menggunakan tema seakan 1Malaysia idea Perdana Menteri kita. 

Tema mereka 'Sebangsa Senegara Sejiwa' dan ada juga yang menambahkannya menjadi 'sejenis' ekoran kes liwat beliau yang kini sudah berulang kali tanpa sejak dahulu hingga kini, hanya peniruan demi mencari sokongan pengundi.

Sekeping gambar boleh menceritakan seribu perkara dan sekeping gambar ini juga barangkali boleh menyedarkan manusia yang cintakan seni dan menyokong pembangkang agar berundur selangkah demi mengelakkan diri dari bersama golongan yang sukakan keluhuran undang-undang diliwati.

Namun sekepin gambar ini sudah tentu tidak akan bermakna jika kita tidak menggunakannya di alam maya membuka mata yang masih gagal melihat kudis di sepanjang ipentadbiran Pakatan...

Mari kita raikan kemerdekaan dan pertahankannya demi masa depan anak cucu kita semua. 

Bersatulah wahai bangsaku !

Dirgahayu Malaysia

Janji Ditepati Janji Dipateri dulu, kini dan selamanya...


Gambar : http://mymassa.blogspot.com/2012/08/gambar-terkini-dataran-merdeka-wajah.html

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Semua ni di bayar, jadi tak hairan la...how many voters can you pay to win votes. Small group of 5000 to 10000 can lah...Anwar, you cannot fool us.

Cari Blog Ini

Translate