Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

25 Februari 2013

Tun Mahathir Tulis Artikel Bidas @Anwaribrahim Amal Kronisme Nafi Fitnah Beri Kontrak Kepada Anak Sendiri




1. Anwar Ibrahim menuduh saya, sebagai penasihat Petronas telah terlibat dalam pemberian kontrak Petronas kepada anak saya.
2. Bagi Anwar inilah yang biasa dilakukan olehnya jika ia berkuasa. Semasa menjadi Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan memang pun banyak kontrak diberi olehnya kepada penyokong politiknya dan keluarganya.
3. Kementerian telah pamirkan semasa mesyuarat agong UMNO senarai orang yang mendapat kontrak semasa ia berkuasa. Terdapat dalam senarai nama-nama penyokongnya dan keluarganya. Tidak ada satupun dari anak saya yang tersenarai.
4. Semasa saya menjadi Perdana Menteri dan Menteri Kewangan tidak ada satu pun dari anak saya yang mendapat tempat dalam Kerajaan atau dalam parti. Beberapa kali nama mereka di calon tapi saya tidak benar sehingga saya bersara. Juga tidak ada kontrak Kerajaan yang terdapat oleh mereka.
5. Jika mereka berjaya samada dalam perniagaan atau politik, ini adalah atas usaha mereka sendiri. Dan ini semua berlaku selepas saya letak jawatan Perdana Menteri.
baca seterusnya : http://chedet.cc/?p=922 

Nota : banyak akaun twitter menggunakan nama Tun Mahathir tetapi bukan milik beliau berdasarkan kandungan dan latar belakang profile. Harap pihak Kelab Che Det dapat membuat sesuatu untuk membuang profile palsu tersebut.


Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate