Pengikut Blog Panglima

09 November 2008

no2umno : Mangsa mati kerana NGV haram pun ko nak salahkan kerajaan

Aku panas lagi hari ni. Baca komen No2Umno di sini memang menjengkelkan. Apa taknya, dia kata orang mati kena bom NGV buatan sendiri dari tong gas sebab harga minyak. Dia boleh kata nilah sebab kerajaan tak nak turunkan harga minyak.




Woiii ! harga minyak dah berapa kali turun pun lu tak pikir ker bro ! ni bukan benda boleh buat isu politik la. Ni benda sengaja cari nahas sendiri.

Kan dah berbuih mulut kerajaan suruh cari NGV hala lagi berlesen. Tapi korang tak nak bagitahu rakyat supaya guna NGV bertauliah. Ni ada blog orang PAS sendiri copy berita kerajaan suruh pasang di tempat berlesen bertauliah. Ko tekan sini baca boleh ?

Apa dia kata :

Nak beli dan pasang RM5,000 ke RM6,000 sebuah kenderaan, Nak buat sendiri ... tak tentu selamat. Nak isi minyak ... harga tak turun
seperti yang sepatutnya, walaupun harga minyak dunia dah turun. Dalam keadaan ekonomi macam ni ... macam macam boleh jadi.

wah wah wah .... ada pakar ekonomi baru pulak berceramah kat sini.

Yang patut berapa ko mahu ?

Kalau macam ni baik jer pegawai2 kat EPU ( Unit Perancang Ekonomi ) JPM letak jawatan dan bagi si mamat ni jadi pakar ekonomi plak.

Kalau dah jadi 'hantu' tetap 'hantu' jugak lah. Walaupun kita buat apa sahaja tapi nak tukar muka hantu memang payah.

Agak agak no2umno ni nak dapat apa kita pun tak tahu. Cuma bertimbangrasalah jangan melampau sangat sampai kaitkan orang meletup kena bom NGV Haram pun ko kata sebab harga minyak.

Lepas ni jika ada mamat rempit jatuh mati pun ko kata, nilah sebab kerajaan BN tak pandai perintah. Budak mati jatuh tali air pun ko nak buat cerita sebab Umno Bn jugak. Makcik jatuh longkang pun nak kaitkan dengan BN jugak. Apa lah mcm ni bro...

Tapi pelik sebab ko tak penah kata kenapa pertandingan mak nyah di kelantan bukan disebabkan pemerintahan PAS !!

Lelaki 22 tahun melakukan maksiat dengan mengadakan hubungan zina bersama ibu kandungnya sendiri yang berumur 49 tahun, seorang janda dan penoreh getah di Tanah Merah, Kelantan bukankah di bawah pemerintahan PAS ? Kambing yang jadi mangsa seks luar tabie oleh lelaki bukankah di Kelantan juga?

Tengok fakta di bawah yang aku ambik dari geng ko jugaiaitu PAS Bukit Bendera :

Menurut statistik polis Bukit Aman, Sabah mencatatkan kes sumbang mahram kedua tertinggi sepanjang tempoh tersebut ( 2000 - 2007 ) iaitu sebanyak 258 kes diikuti Perak (197), Kedah (195), Pahang (164) dan Sarawak (136).

Terengganu pula mencatatkan sebanyak 109 kes, Kelantan (107), Negeri Sembilan (102), Melaka (101), Kuala Lumpur (96), Pulau Pinang (59) dan Perlis (18).

Apa ko nak kata ?

apa kata ko tukar la pulak jadi no2paspkrdap pulak hahahahaha...

buat malu orang pas jer ko ni wahai no2umno.

Gambar di bawah mangsa tangkapan pertandingan antara pondan2 di Kelantan.....


Catat Ulasan