Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

08 Mei 2013

Pasukan Cybertrooper DAP - Red Bean Army Dibayar Lebih RM1.5 Juta Sebulan


Akhbar Utusan Malaysia 7 Mei 2013

Kumpulan cerdik pandai juga perlu dilibatkan bersama strategis untuk tangkis isu dan fitnah pembangkang agar jawapan lebih tepat dapat dihasilkan serta merta.

Sekian, sekadar pandangan.


Sent from my iPhoneSedikit pandangan tentang rahsia kejayaan DAP ialah pasukan tentera maya mereka yang berjaya meracuni fikiran rakyat untuk membenci kerajaan.

Kita perlu memiliki Pasukan Cybertrooper seperti Red Bean Army ini.

Jangan dipandang sebelah mata kekuatan media baru di dalam mempengaruhi rakyat Malaysia.

RBA jelas berkesan membuat gelombang menukar persepsi rakyat cina kepada negara.

Penolakan Tsunami Cina tidak mustahil akibat pengaruh puak ini.

Iktibarnya kita perlu ada pasukan yang lebih kuat dan fokus seperti RBA ini. Pasukan ini perlu diwujudkan sekarang dan sepenuh masa pertahan negara di alam maya.

Itupun jika pemimpin kita telah sedar kepentingan media baru di dalam mempengaruhi masyarakat. Seperti tahun 2008 dahulu.

Selain itu pakar bahasa Cina juga perlu ditambah untuk menjawab komen negatif terhadap Kerajaan di blog FB Page twitter YouTube.

Jika tidak maka kita kena siap sedia menunggu tsunami lebih besar lagi dari kali ini.


Mesej ini telah diimbas oleh IMSS V7.1

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

saya setuju dan perlu di tubuhkan secepat mungkin

Lebah anak Tebuan berkata...

Tak ada faedahnya kalau nak diujudkan Green bean ke Blue bean ke kerana perangai kaum cina ni telah terbukti melalui sejarah - sememangnya busuk macam babi. Generasi muda cina hari ini akan terus menbiak secara rakus seperti babi dan akan menghasilkan spesis babi babi yang lebih ganas dan racist dimasa hadapan. Kerajaan hari ini perlu mengambil tindakan yang lebih drastik bagi membantu dan memperkayakan Melayu dan Bumiputra yang masih terus setia menyokong BN - lupakan specis bangsat yang tak reti mengenang budi.

Cari Blog Ini

Translate