Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

19 Mei 2013

#REPOST : MyMassa | ANWAR KAMU INGAT NEGARA INI KAMU PUNYA KAH? Cc @Zahid_Hamidi

Anwar dengan marahsombong menyerang Datuk Zahid Hamidi dengan kata-kata "Zahid, kamu ingat negara ini bapa kamu punya kah?", itupun gara-gara kena sindir dengan sebuah tulisan sahaja.

Rakyat boleh menjawab, "Anwar kau ingat negara ini kau punyakah?" .

Tatkala Pemimpin-pemimpin seluruh dunia mengucapkan Tahniah dan mengiktiraf kemenangan DS Najib dan BN dalam PRU13 baru-baru ini, seorang manusia bernama Anwar Ibrahim lantaran malu yang amat sangat, telah menangguhkan janji bersaranya dan kembali mengajak rakyat turun di jalan raya.

Tatkala pemimpin-pemimpin PAS menerima dan menyeru ahli-ahli PAS supaya reda dengan kekalahan Pakatan, tatkala pemimpin-pemimpin PAS di peringkat Pusat, PAS Terengganu, Kerajaan PAS Kelantan dan semakin ramai pemimpin PAS mengucapkan Tahniah kepada DS Najib, maka apakah relevannya tipudemo-tipudemo lagi itu.

Siapa menipu rakyat? Zahid Hamidi atau Anwar Ibrahim? Siapa yang berkata pengundi berkulit gelap dan hitam sebagai pengundi Bangla! Parti mana yang menahan pengundi berkulit gelap, merampas ICnya kemudian apabila tersalah orang memujuk pengundi berkulit gelap itu dengan sejumlah wang ringgit?

Baca seterusnya :

http://mymassa.blogspot.com/2013/05/anwar-kamu-ingat-negara-ini-kamu-punya.html?m=1


Sent from my iPhone

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate