Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

11 Jun 2013

Mufti Kedah Nafi Fitnah Pembangkang Kuliah Agama Di Rumah MB @MukhrizMahathir Dihentikan




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jangan nak rasa pelik lah. Nama pun pembangkang. Kerajaan buat lah apa pun, semua tak pernah kena kepada depa. Aku nak minta satu saja.

Jangan menilai islam atau tidak seseorang itu pada apa yang seseorang itu tampilkan. Jangan kerana orang tu digelar " Tuan Guru " atau " Tokguru " atau " Ustad ", jangan kerana orang tu pakai serban dan jubah 24 jam maka kita meniktiraf dia sebagai ulamak. Jangan tertipu saudara2 ...

Cuba hayati kebenaran dakwaan saya ini ....

Yang orang melayu panggil Tuan Guru dan Tokguru itu lah yang telah berusaha bersungguh2 untuk menyesatkan orang melayu agar menerima (tanpa sedar) ...

1. Allah adalah tuhan kepada agama Islam dan Kristian.

2. Kristian dan Islam adalah agama yang diterima dan diredhai oleh Allah.

Ini lah wajah pendakwah Kristian yang paling hebat yang dijelmakan dalam bentuk orang yang sangat alim sehingga digelar ulamak dengan panggilan serta penghormatan tertinggi sebagai " Tuan Guru " dan " Tokguru ".

Ini lah dia orangnya yang akan menyebarkan fahaman kristian kepada orang melayu secara halus. Sayang seribu kali sayang, sampai saat ini orang melayu masih tak sedar missi agama kristian yang dibawa oleh ulamak ini.

Memang dulu saya walau pun bukan pengikut mereka , tetapi pendapat dan pandangan mereka tentang islam saya terima tanpa banyak soal. Tetapi hari ini setelah mereka berjuang untuk membenarkan kalimah Allah dalam bible, tiada lagi cahaya iman atau aura islam yang terpancar pada wajah mereka. Kekadang bila saya merenung gambar wajah mereka, terbayang gambaran SALIB didahi mereka. Saya tak tahu apa yang orang lain nampak.

Hj Ariffin

Panglima Perang Cyber berkata...

ada kebenaran dalam kata kata tuan haji tersebut.

Cari Blog Ini

Translate