Pengikut Blog Panglima

21 Ogos 2013

Transkripsi Kenyataan Ust Wan Ji Al Bakistani Mahu Hapus Sultan - AIDC



Transkrip ucapan Wan Ji dalam rakaman video itu :
Ana punya cita-cita. Sekarang ni 2013 kan? 2030, ‘MAP’ ana, Sultan tak ada. Sultan dah habis. Malaysia ni dah jadi negara Republik. Sistem berpresiden dah. Bila? 2030.. Jadi map..aaa…map. Jadi…aaa…2013, sini ada 2014…betul dak.. 2014, 2015, dua ribu…bla..bla..bla.
Kita dah buat map, kita dah buat perancangan tau, sebenarnya ‘game’ ana ni awal lagi, 2011…’game’ ana. Dah ada 2012 dan 2013. Apa ana punya ‘game’, ‘game’ ana, tahun yang pertama, ana buat ‘game’, orang kate Sultan Syaitan.
Mulut orang…Setan…setan…setan…setan…bile??…Tahun ke… Dan terbukti berjaya….ok…ok? Berjayakan??? Orang sekarang tak panggil Sultan….
Kalau Sultan pun…Setan…dalam kepala otak diakan???…Setan…Setan…Setan…Setan…Setan…Setan…
‘Game’ yang kedua, 2012-2013, macam mana nak letup?? Bagi gegar sikit…. Mesti ada orang kena tangkap kerana….[ayat tak dapat didengari]….Sultan. Maka lahirlah orang yang bernama Aduka Teruna. Ada orang namanya Ahmad..Abdul Jalil. Dan ada orang namanya Wan Ji…Ok..Betul dak? ‘Game’ dah berjaya… ‘Game’ 2013 ke 2014… Apa nak buat??? Yang itu aku tak boleh ceritalah…
Maknanya, dia ada ‘game’ tau…Step by step…Untuk mencapai kejayaan Sultan Zero. Faham??? Inflasi Sultan….Ok boleh?? Insyallah….Boleh eh?? Jadi dia ada ‘game’…. Seorang pemimpin dia ada ‘game’, ada map, untuk nak capai destinasi. Dan dia ada ‘game’ bertahap-tahap. Serupa juga dengan pemimpin yang bijak itu seperti Nabi Yusuf Alaihissalam….Faham??…
Eh yang dirakam ni, yang ni padam eh…
Pendapat Wan Ji Si Khawarij mengenai Sultan.
Sultan ni…Monarki ni…dia ada baik sikit jer… Tapi mudharat dia banyak eh… Hukum dia macam babi jugak. Mudharatnya banyak…Menghabiskan duit rakyat, mengarahkan sesuka hati, dasar yang agak terbantut kerana faktor-faktor Sultan, tak lantik Exco, menyusahkan orang, lepas tu goyang kaki, pembaziran, dia banyak eh…
Baik dia sikit eh…Baik pun rasa tak berapa nak baik pun…nak jaga Melayu..eleh..

Catat Ulasan