Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

24 September 2013

Jihad Sex Wanita Tunisia Di Syria - Hasil Ajaran Syiah @ Zina Yang Dihalalkan ?

Panglima :

Berikut artikel yang disiar Portal Kabar Islam yang membenarkan sabda Nabi bahawa zina akan berleluasa di akhir zaman.

Dengan wujudnya berbagai fahaman yang berbagai maka perkara yang haram seperti zina kini sudah menjadi halal atas alasan jihad.

Baca kisahnya di bawah :

Pernikahan dalam Islam hanya membolehkan seorang wanita memiliki hanya 1 Suami. Bukan 100 Suami. Kalau lebih dari 1 suami pada saat yang sama, itu pelacuran.Zina!

Selain itu ada masa Iddah selama 3 bulan. Setelah cerai dari suami pertama, tunggu dulu 3 bulan baru bisa nikah dgn pria lain. Jika hamil, tunggu hingga bayinya lahir. Ini untuk memastikan siapa ayah si bayi.

Nah kalau dgn 100 suami, paling tidak ada 300 bulan / 27 tahun masa iddah. Padahal perang Suriah baru 3 tahun.

Nabi perang tidak lebih dari 3 bulan. Sementara Khalifah Umar ra membatasi seorang prajurit perang tak lebih dari 4 bulan setelah mendengar keluhan istri seorang prajurit.

Benar-tidak benar, dengan berita yang menyebar ke mana2, Jihad Sex ini harus diluruskan. Harus ditegaskan ini bukan ajaran Islam.

Perang Suriah bikin malu Islam saja.

Selain kebiadaban makan manusia, ada juga "Jihad Sex" di mana seorang wanita melayani 20, 30, bahkan 100 Pejuang Suriah. Mendagri Tunisa, Lotfi ben Jeddou menyatakan bahwa banyak wanita Tunisia yang hamil saat pulang dari Suriah.Nikah kontrak Mut'ah dan Misyar di mana seorang wanita berpasangan dgn 1 pria saja sudah kontroversial.Bagaimana dgn 1 wanita melayani 100 pria? Pakai masa Iddah tidak?

Rasanya dgn masa Iddah 3 bulan, untuk 100 pria saja sudah perlu 300 bulan atau 27 tahun. Jelas "Jihad Sex" ini sudah melanggar hukum Islam.Kalau jihad sex ini lebih parah dari nikah mut'ah. Kalau nikah mut'ah 1 wanita melayani 1 pria dan tetap ada iddah 3 bulan. Nah Jihad sex ini 1 wanita bisa melayani 100 pria. Artinya tidak pakai Iddah lagi.Ini sudah pelacuran dgn kedok agama. Perang zaman Nabi itu paling lama 3 bulan.

Khalifah Umar ra membatasi perang paling lama 4 bulan. Lebih dari itu, seorang prajurit diganti. Nah ini 3 tahun tidak diganti2Nikah Mut'ah meski menurut Sunni haram dan Nabi akhirnya mengharamkannya, namun sempat dibolehkan. Tapi kalau Jihad sex di mana 1 wanita melayani 100 pria, itu tidak pernah ada di AL Qur'an dan Hadist.

Sahih Muslim:Dari beliau, juga berkata : "Rasulullah Shallallahu 'alaihi wa sallam memerintahkan kami untuk mut'ah pada masa penaklukan kota Mekkah, ketika kami memasuki Mekkah. Belum kami keluar, beliau Shallallahu 'alaihi wa sallam telah mengharamkannya atas kami".

Dari Salamah bin Akwa`Radhiyallahu 'anhu, ia berkata : "Rasulullah Shallallahu 'alaihi wa sallam telah memberikan keringanan dalam mut'ah selama tiga hari pada masa perang Awthas (juga dikenal dengan perang Hunain), kemudian beliau melarang kami"

Berita Detik.com yg dikonfirmasi dgn berbagai Media Massa lain termasuk dari Lebanon.

Catatan: Foto yang dimuat di Detik.com adalah Mujahidin Wanita Suriah. Bukan Mujahidin Seks asal Tunisia.

http://www.merdeka.com/foto/dunia/153184/sosok-um-jaffar-pejuang-cantik-tentara-pembebasan-suriah-002-mudasir.htmlMeski demikian, berita Jihad Sex dari Tunisia (terlepas foto di atas) ada di berbagai Media Massa yg berbeda. Dari Lebanon, Tunisia, Indonesia, Inggris, dsb. Ibarat Hadits itu Mutawattir. Tak mungkin mereka semua sepakat bohong. Dari Al Arabiya, Media Arab Saudi yang pro Pemberontak Suriah juga ada:

http://english.alarabiya.net/en/variety/2013/09/20/Tunisia-says-sexual-jihadist-girls-returned-home-from-Syria-pregnant.html

Ditipu di Suriah, Sejumlah Wanita Tunisia Pulang Dalam Kondisi Hamil

Tunis – Menteri Dalam Negeri Tunisia menyebut adanya sejumlah wanita Tunisia yang menjalani misi jihad ke Suriah. Namun usai melakukan jihad ini, para wanita Tunisia tersebut pulang dalam keadaan hamil.

Menteri Dalam Negeri Tunisia, Lofti Bin Jeddo menuturkan adanya jaringan kriminal yang menipu para wanita ini dengan dalih menjalani jihad di Suriah. Sebanyak 86 orang yang terlibat dalam jaringan ini telah ditangkap."Wanita-wanita tersebut berganti-ganti antara 20, 30, dan 100 pemberontak dan mereka kembali menanggung buah hubungan seksual dalam nama jihad seksual

http://news.detik.com/read/2013/09/20/151932/2364829/1148/ditipu-di-suriah-sejumlah-wanita-tunisia-pulang-dalam-kondisi-hamilGadis Tunisia banyak hamil karena jihad seks di Suriah

http://www.merdeka.com/dunia/gadis-tunisia-banyak-hamil-karena-jihad-seks-di-suriah.html

Ini beritanya dari AFP:http://news.yahoo.com/tunisian-women-waging-sex-jihad-syria-084714681.html

Ini beritanya dari The Telegraph Inggris:A Tunisian minister has revealed local women are travelling to Syria to undertake 'sex jihad' by giving battlefield comfort to Islamist fighters battling the regime.http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/middleeast/syria/10322578/Sex-Jihad-raging-in-Syria-claims-minister.html

TUNIS: Tunisian women have travelled to Syria to wage "sex jihad" by comforting Islamist fighters battling the regime there, Interior Minister Lotfi ben Jeddou has told MPs."They have sexual relations with 20, 30, 100″ militants, the minister told members of the National Constituent Assembly on Thursday."After the sexual liaisons they have there in the name of 'jihad al-nikah' — (sexual holy war, in Arabic) — they come home pregnant," Ben Jeddou told the MPs.

http://www.dailystar.com.lb/News/Middle-East/2013/Sep-20/231963-tunisian-women-waging-sex-jihad-in-syria-minister.ashx#ixzz2fQGIMJvm(The Daily Star ::

Lebanon News :: http://www.dailystar.com.lb/Tunisian women 'provide pleasure' to Syria Jihadistshttp://www.middle-east-online.com/english/?id=61495Tunisian girls 'head to Syria to offer themselves to Islamic fighters as part of sexual jihad'Reports spread on internet calling for girls to offer themselves to fightersTunisian media said 13 girls travelled to rebel-held Northern SyriaPoliticians in Tunisia appeal to girls not to be influenced by Islamic preachers

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2304128/Tunisian-girls-head-Syria-offer-Islamic-fighters-sexual-jihad.html#ixzz2fQHkImFw

http://kabarislam.wordpress.com/2013/09/24/jihad-sex-layani-100-pria-sejumlah-wanita-tunisia-hamil-pulang-dari-suriah/

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Panglima Cyber, wanita-wanita Tunisia Islam yg. amat malang dipergunakan sbg. pelacur ini sebenarnya dipergunakan puak PENGGANAS 'Sunni' al-Qaeda dan cwgnnnya - yg. menentang K'jaan Syiah Assad!

Dan sebenarnya, puak pengganas Al-Qaeda (serta cwgnnya seperti al-Shabaab, Taleban, Boko Haram dsbnya) ini diCIPTA dan diKETUAI Bukan Islam Kristian Zionis Barat-Israel, yg. menyamar sebagai puak Sunni Islam, untuk tujuan MENJATUHKAN Islam dan untuk melaksanakan PENJAJAHAN mereka, ke atas negara-negara Islam (lihat http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a-state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013). Juga bertujuan menghasut anak muda Sunni Islam menyertai mereka, kononnya untuk menumbangkan kerajaan Shia-Alawit Assad, tetapi sebenarnya untuk menguasai minyak-gas Syria, Lebanon dan Iran termasuk seluruh Syria Golan yang separuh sudah dijajah Israel, yang amat subur serta penuh minyak-gas, fan kemudian menakluk Iran yg. punya minyak-gas ketiga terbesar dlm.dunia.. Mereka juga mahu memesongkan ajaran Islam.

Ini ialah kerana antara MO PENJAJAH KAPIR ganas Barat-Israel, ialah melatih Bukan Islam, termasuk untk MENYAMAQ sbg. pejuang Islam, untuk melagakan dan memperdayakan contohnya puak Shiah-Sunni sampai berbunuh sesama sendiri atau dibunuh amat kejam pengganas Bukan Islam itu, seperti di Palestin, Libya, Yemen, Syria, Somalia, Afghanistan, Mali, Sudan, Nigeria, Lebanon, selatan Thailand/Filipina dan Iraq, dan kemudian di Iran dll, termasuk Malaysia ini contohnya bermula dengan Sabah baru-baru ini, apabila pengganas Sulu Islam (yg. terhasut) membunuh polis/tentera kita yg. majoritinya Islam.

Fahaman evangelis Kristian Zionis, ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, SENJATA politik merbahaya yang mempergunakan agama, oleh penjajah Barat-Israel melalui CIA-US/MI6-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAPBANGKAI/PKR). Fahaman ini dipergunakan untuk menjatuhkan Islam/umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, iaitu Mekah di masa hadapan dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll). Bahkan Vatican juga telah dikuasai puak Kristian Zionis ini.
Dan Zionisme adalah fahaman bertuhankan SYAITAN - jika perhatikan lambangnya dgn. amat teliti, lambang "star of david" hampir serupa dgn. lambang pengikut Syaitan/Satanisme - sebab itu mereka boleh membunuh Bumiputera Islam Palestin (dan umat Islam lain) beramai-ramai (Genocide), sesuka hati, selepas MENJAJAH Palestin dgn. BUAS, dan mahu MENJAJAH seluruh Dunia Islam yg. kaya minyak-gas! Lihat di http://www.savethemales.ca/091202.html, Zionists Betrayed Non-Z Jews to Holocaust, March 22, 2013, By Henry Makow Ph.D) – di mana puak Satanisme dari pengikut Freemason/Zionisme/Kristian Zionis adalah disyaki DALANG utama di belakang rejim-rejim Barat-Israel, EU/NATO, ICC dan (birokrasi ) UN, yg. begitu bencikan Islam, sentiasa dahagakan DARAH kaum Islam, serta asyik merompak kekayaan Dunia Islam terutamanya limpahan minyak-gas oleh Allah SWT. Kerana Satanisme juga berkaitan rapat dgn. Materialisme dan Darwinisme – di mana akhlak manusia menjadi spt. BINATANG BUAS, dan sentiasa tamak dan bongkak dgn. amat rakus [lihat di http://www.youtube.com/watch?v=h4yXIpsliYY, Pemujaan Syaitan (Evil Rituals), oleh www.harunyahya.com].

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.


Tanpa Nama berkata...

salam..jangan cepat melatah saudara..semua artikel saudara baca diterbitkan oleh barat yang mungkin..mungkin mahu memburukkan islam..jangan menuduh kalau x nampak..allah itu ada..

Cari Blog Ini

Translate