Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

20 September 2013

Sebab-Sebab Kenapa DS @Zahid_Hamidi Wajib Kekal Menjadi Naib Presiden UMNO Kali Ini

Berikut kupasan pedas padat dan ringkas rakan Blogger Medan Info Kita atau MIK

Beliau menulis sebab kenapa DS Ahmad Zahid Hamidi patut dan wajib dikekalkan pemilihan kali ini.

Biar anda baca sendiri tulisan beliau di bawah ini :


UMNO sebuah parti keramat bangsa melayu perlukan seorang pemimpin yang tegas dan berani...!

Cabaran untuk mendepani PRU ke 14 dijangka lebih sengit berbanding PRU ke 13. Oleh itu UMNO-BN perlukan pemimpin untuk mengepalai sebuah pasukan bertarung di medan peperangan membawa panji panji parti menggempur pihak lawan seterusnya mengukir kemenangan agar kerajaan BN kekal berkuasa....

Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi sudah membuktikannya. Semenjak mengetuai Kementerian Dalam Negeri, kita sudah boleh saksikan sendiri pihak PDRM kembali tegas, garang dan digeruni. Dalam tempoh 3 bulan sahaja sudah 8,439 tangkapan dibuat terhadap ahli ahli kumpulan kongsi gelap yang selama ini bermaharaja lela dengan pelbagai jenayah seperti merompak, menyamun, membunuh, mengugut sebagai aktiviti harian mereka.

Ketegasan Zahid juga mengundang keresahan juak juak murahan Pakatan Pembangkang. Mereka tahu bahawasanya KDN dibawah kepimpinan Zahid bukanlah boleh diperkotak-katikan. NO MERCY!

Tak perlulah untuk dihuraikan dengan panjang lebar kejayaan Zahid mengembalikan aura PDRM dan membuatkan senario sekarang ini rakyat sudah pulih keyakinan dengan pihak berkuasa. Kejayaan demi kejayaan boleh rakyat saksikan sendiri.

Tindakan Menteri KDN ini mengarahkan pihak Imigresen untuk menggempur secara besar-besaran mencari sehingga ke lubang cacing membersihkan Pendatang Asing Tanpa Izin sebenarnya mengundang keresahan dikalangan banyak kaum CINABENG. Mereka gunakan Anwar untuk tuduh kerajaan BN membela warga Bangla padahal kaum mata sepet inilah yang sedang membuat onar mengimport masuk warga warga dari negara China Wall bersembunyi dinegara ini... 

Tidak musathil undi meningkat kaum mata sepet pada PRU ke 13 yang lalu turut didalangi oleh pendatang haram mata sepet yang menggunakan Kad Pengenalan mana mana warga cina yang sudah mati tetapi tiada laporan dibuat!

Itulah sebabnya ketegasan Zahid Hamidi sudah bikin juak juak pimpinan Pakatan Pembangkang panaass.






Apabila kita sudah saksikan pengkhianatan pengundi kaum CINABENG pada 5 Mei 201, mereka secara terang terang mahu merampas kerajaan Malaysia, kita perlulah kuatkan semula ukhwah dan zahirkan kekuatan kita bangsa MELAYU...!

Sekiranya melayu kuat, seandainya melayu bersatu dan hebat, maka ketika itulah kaum CINABENG akan melutut dan sanggup menjilat untuk mereka meneruskan 'business survival' dalam negara kita.

Untuk menjadikan melayu kuat, UMNO perlulah diperkuatkan terlebih dahulu...! Kalau UMNO mahu diperkuatkan, kita mahukan pemimpin untuk membawa kita kearah membinan kekuatan ini.

Sudah tentulah UMNO perlukan seorang Naib Presiden yang bisa memberikan sentuhan Midas Touch bagi membantu tugasan YAB Datuk Sri Najib bersama sama dengan Tan Sri Muhyiddin Yasin.

Barisan kepimpinan pada pemilihan tahun 2013 ini seharusnya membayangkan kekuatan UMNO untuk mengetuai BN bertarung pada PRU ke 14 nanti...

Benchmark kekuatan UMNO akan bergantung kepada keputusan menyaksikan siapakah yang akan terpilih dan sudah pastilah jawatan tertinggi memberikan gambaran sebenar.

Sekiranya Zahid Hamidi memenangi jawatan Naib Presiden sebagai 1st winner, tidak mustahil UMNO dan nasib bangsa melayu akan berada on the right track...

Perwakilan UMNO harus bijak membuat keputusan! Setelah dibariskan calon calon yang menawarkan diri bertanding dan mempertahankan jawatan Naib Presiden UMNO, terserlah wajah Datuk Sri Ahmad Zahid Hamidi adalah pilihan utama sebagai Khalifah dikalangan mereka yang mahu bertanding!

Zahid Hamidi adalah calon terbaik untuk mengetuai barisan Naib Presiden UMNO demi masa depan bangsa melayu agar tidak dipijak pijak oleh CINABENG....


Sent from my iPhone

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate