Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

24 Disember 2013

Kisah Tauliah 7 tokoh wahabi dan kaitan @Shahidan_Kassim @Anwaribrahim @Malaysiakini @TVAlHijrah cc @NajibRazak


Semalam sudah dibongkar di blog keris pusaka tentang pengacara TV Al Hijrah Amin Idris  yang cenderung wahabi dan juga kuat menentang kerajaan semasa belajar.






Selepas itu Panglima membaca kisah 7 nama pro wahabi yang ditolak tauliah mereka lantaran tidak mengikut prosedur. Kerana melalui Adun Saari Sungip PKR yang kuat menyokong Dr Asri.

Dr Asri semasa ditahan kerana mengajar tanpa tauliah di sebuah banglo turut dibela Saari Sungip dan Zuraidah juga dari PKR.

Anwar dan wahabi juga sudah dibongkar dan anda boleh mencarinya dalam alam maya. Atau lihat di blog otai Theunspinners http://theunspinners.blogspot.com/2010/12/gempar-anwar-penyebar-wahabi-ke-seluruh.html?m=1




Atau baca Posting Papagomo kritik KJ puji Dr Asri di sini http://www.papagomo.com/2011/07/kj-perlu-tahu-apa-itu-wahabi-sebelum.html?m=1

Anwar juga pernah bawa tokoh wahabi Wahbah Zuhaili semasa kes liwat beliau. Baca http://www.penembak-tepat.com/2011/05/gempar-dr-wahbah-zuhaili-wahabi.html?m=1

Kenapa @malaysiakini aktif promosi wahabi?  Tentu anda dah nampak kan hubungan mereka?


Kenapa ? Kenapa? 


Di malaysia usaha meruntuhkan kerajaan sukar kecuali dengan bantuan Wahabi. Mereka akan memecah rakyat kepada tidak berpegang kepada ulama muktabar dan juga mazhab yang diiktiraf majoriti ulama.  Sejarah sama semasa Kerajaan Uthmaniyyah dijatuhkan oleh Muhammad bin Wahabi pengasas wahabi ini.


Maknanya soal wahabi bukan soal kecil bahkan boleh menyebabkan empayar Islam runtuh!!! Kerana bila ada ahli agama gila dunia maka mereka akan merelakan agama dijual untuk menyokong kebatilan agar kuasa diberi kepada pihak yang zalim dengan sedikit habuan.


Tanyalah lulusan Madinah mereka dibayar walau sudah pulang ke Malaysia kerana demi dakwah wahabi. Sekali lagi kisah komplot wahabi dan Amerika British perlu dibaca anda semua. Klik pengakuan Bapa Wahabi tentang komplot Muhammad Abdul Wahab yang pernah diusir kerana membawa pandangan tidak disepakati Ulama Ulama Islam dengan Muhammad Saud yang dibantu Amerika dan British. Dalam video di bawah Muhammad juga digambarkan sebagai orang alim oleh Abdullah Yassin / tok guru Anwar Ibrahim ini.


http://ustazmoden.wordpress.com/2010/06/23/video-bapa-wahabi-malaysia-sahkan-wahabi-memberontak-kepada-empayar-islam-uthmaniyyah/


Lihat bagaimana PAS jelas dipegang puak ini dan kerana itu kita sukar mewujudkan perpaduan lantaran kita terleka hingga membiarkan fahaman wahabi memguasai PAS dan menghalang perpaduan Islam. Mereka jugalah telah dibawa masuk Umno sehingga menjadikan Umno semakin bercelaru dan rosak dengan kehadiran puak yang memegang fahaman ditolak majoriti ulama ini. 


Merekalah yang mula kafirkan Umno yang menyebabkan umat Islam di Terengganu berpecah.


Mereka juga ada Taqiyah tersendiri dan kerana itu mereka ini boleh berubah fatwa mengikut masa dan tempat.


Kita bukan menolak perbezaan pendapat namun kita mempertahan IJMAK ULAMA yang menolak pendapat pendapat wahabi dari dulu hingga kini.


Hanya penyokong pembangkang, Pluralisme, Syiah, Wahabi sahaja akan mendapat layanan VIP di Malaysiakini.


Selain penjenayah yang ditembak mati kerana mereka itu adalah modal untuk burukkan kerajaan bukan membantu pihak keselamatan.


Ingat lagi sebarang maklumat untuk menyekat wahabi akan dibongkar Malaysiakini. Seperti taklimat tertutup MKN yang pasti ada dalang Wahabi lulusan Madinah turut hadir taklimat tersebut.


Adakah ada wahabi di MKN? Kena tanya dan siasat sendiri kerana isu ini sudah lama diteliti. Bahaya jika kumpulan ini ada di JAKIM MKN BTN JASA dan perlu ditukar dengan segera.


ABIM juga perlu diperhati kerana ramai lulusannya seperti Anwar Ibrahim pro Wahabi!



Kenapa Shahidan membela Dr Asri? Jawapannya mereka satu kumpulan.


Baca kisah kumpulan mereka di sini 


http://kerispusakamelayu.wordpress.com/2009/11/13/7-lagi-tokoh-wahabi-malaysiakini/


Malaysia adalah beriktikad Ahli Sunnah Wal Jamaah wajib dipertahan dari ancaman virus Syiah Wahabi Pluralisme dll !!!

Sent from my Iphone 5S

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yg pro wahabi ni hujahnya cantik, kononnya Quran Sunnah Hadis sahih. Bg yg baru nak kenal dan belajar agama mudah sgt terpengaruh, tambah lg dgn taqiyah mrk. Tp bila dah lama diikuti, hujah mrk bertentangan.

Cari Blog Ini

Translate