Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

04 September 2015

Anak TPM DS @Zahid_Hamidi Bergelar Dato Bukan Kerana Jasa Ketuai Perbarisan

hehehed

Lt. Muda Dato’ Nurulhidayah Binti Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid

Nama Nurulhidayah Binti Ahmad Zahid minggu ini menjadi begitu panas dan bualan ramai orang.
Gara-gara empunya nama telah memuat naik tulisan beliau yang mengecam dan mengkritik para peserta Bersih 4.0 yang menyertai perhimpunan haram tersebut pada 29 hingga 30 Ogos 2015 lalu.
Nurulhmt_600_1

Apabila terlalu ramai penyokong Bersih dan pembangkang mula panas punggung bagai cacing kepanasan kerana dikritik hebat oleh seorang “aweks celoreng”, maka pelbagai pendedahan telah di buat keatas diri Nurulhidayah tersebut.
Lefternan Muda Dato’ Nurulhidayah Binti Ahmad Zahid sebenarnya bukan sekadar seorang anak kepada YAB Timbalan Perdana Menteri, malah beliau juga seorang anggota Askar Wataniah, Ikon Belia Negara dan Pengarah Komunikasi Syarikat Perumahan Negara Berhad (SPNB).
Setelah pelbagai rahsia dan cerita peribadi beliau dilondehkan, puak penyokong Bersih dan pembangkang masih belum berpuas hati untuk terus menanam persepsi negatif terhadap anak perempuan Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi ini.
nurul444 nurul555
Mereka terus mempertikaikan anugerah “datukship” yang diterima oleh Nurulhidayah tersebut memandangkan beliau masih begitu muda dan ada cakap-cakap nakal berpandangan bahawa beliau tidak layak lagi untuk bergelar seorang Dato’.
Timbul pula awal minggu ini cerita mengatakan bahawa datukship yang diterima oleh Nurulhidayah tersebut adalah hasil daripada beliau menjadi ketua perbarisan ketika menjadi Askar Wataniah.
nurul666 nurul777
Tuduhan tersebut telah viral dengan begitu meluas di setiap laluan media sosial sehinggakan menjadi bahan gurauan seantero dunia kerana melucukan.
Namun Nurulhidaya dilaporkan telah membuat penafian mengenai fitnah yang tersebar di media sosial tersebut di sebuah laman group WhatsApp seperti printscreen berikut :
1051753tttt30663772070899_n

Kegilaan penyokong Bersih dan pembangkang untuk memburuk-burukkan anak Timbalan Perdana Menteri ini begitu menjadi-jadi mungkin kerana Malaysia telah menjadi saksi bahawa Dr Ahmad Zahid Hamidi merupakan “singa” yang sentiasa mengaum dalam arena politik kini.
Ahmad Zahid Hamidi dilihat lebih bersifat lantang dan berani ke hadapan berbanding bekas Timbalan Perdana Menteri yang lepas, Tan Sri Muhyiddin Mohd Yassin.
Ditambah pula Nurulhidayah yang mempunyai ketokohan hebat sebagai Ikon Belia dan sentiasa vokal dalam isu-isu tertentu, maka penyokong Bersih dan pembangkang sudah tidak mampu untuk hidup selesa lagi seperti dahulu.
nurul11 nurul222
Jika Pakatan Rakyat mempunyai “singa” lembik mereka iaitu Rafizi Ramli dan Dyana Sofya, kini kerajaan dan UMNO-Barisan Nasional juga mempunyai “singa” garang iaitu Dr. Ahmad Zahid Hamidi dan “singa” belia iaitu Lt. Muda Dato’ Nurulhidayah Ahmad Zahid.

http://www.tv14.my/2015/09/03/nurulhidayah-ahmad-zahid-terima-datukship-kerana-khidmat-bukan-kawad/

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate