Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

11 Jun 2009

Edisi Perpaduan : Umno Pas Pkr perlu bersatu untuk tentang Sister In Islam !




Saya rasa terlalu panjang nak ditulis di sini, apa kata anda pergi sahaja ke link link yang telah saya usahakan di sini... Sebelum itu berita hari ini dalam Mstar ada melaporkan reaksi SIS yang menolak cadangan penggunaan nama Islam dalam 'syarikat' mereka itu yang didesak untuk dihapuskan ( klik sini



Cuma link yang pernah saya buat artikel juga boleh anda lihat di sini...




Yang lain tu, klik satu persatu di bawah dengan right click link di bawah dan pilih new window :






3 ulasan:

hasellusiby berkata...

salam tumpang ziarah. jika ada yang berminat dengan teori konspirasi, sejarah nusantara yang hilang, sufism, kebangkitan akhir zaman..sila lah ke nusanaga.blogspot.com

harap salam ukhwah akan bertaut demi masa depan..sekian

Jeepers Creepers berkata...

Assalamualaikum..dimana saya boleh dapatkan logo BPN. logo lama saya hilang semasa penukaran templet tadi.

Panglima Perang Cyber berkata...

blog rasmi bpn ada...

Cari Blog Ini

Translate