Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

13 November 2010

Gambar Nik Aziz Berkerusi Roda Dalam Hotel Mewah Di Mekah Terserempak Dengan Mukhriz Mahathir

Mewahnya bilik penginapan Mursyidul Am PAS... 

Termenung atau terkenang saat hujung usia menjadi MB Kelantan ?


Nik Aziz dibantu dengan kerusi roda.

Membelakangi gambar ialah Timbalan Menteri MITI Datuk Mukhriz Mahathir





Pertama sekali kita teringat kisah tahun lepas di mana isu tajaan haji heboh diperkatakan. Ketika itu beliau menyatakan puak UMNO menghalang hasratnya menunaikan haji.

Tahun ini tidak ada lagi kecoh dan beliau telah pun selamat tiba di Mekah.

Sekali tengok berbeza sekali gaya hidup MB Kelantan selepas 20 tahun memegang Kerajaan. Dulu dikatakan zuhud dan enggan mendiami kediaman MB.



Tetapi sekali air bah sekali pantai berubah. Nik Aziz sudah lain 'gayanya' selepas lama memegang kuasa.

Bermewah tidak mengapa asal tidak riyak demi menunjukkan kehebatan kita dalam mencari harta dunia tanpa

 meninggalkan akhirat, tetapi adakah kata katanya kepada UMNO sama seperti apa yang dibuat sekarang ini?

Maka apa yang penting ialah senang untuk kita berkata-kata tetapi susah untuk praktikkan kata kata kita.





Selamat Menunaikan Haji kepada Mursyidul AM PAS dan kita mendoakan pintu hatinya akan terbuka untuk 

memisahkan diri dari 'tahaluf siyasi' yang difatwakan halal dengan DAP PKR.


Moga Allah memberi kejayaan kepada usaha kita semua. Amin dengan berkat Sayyidul Mursalin Saidina Muhammad s.a.w

wa

Bisirril Faatihahhhh !




sumber gambar klik sini

8 ulasan:

Awanama berkata...

biar la dia nak bertobat tu.. mat nor derih soh dia bertobat untung dia dapat bertobat di mekah..

Awanama berkata...

Wahh..satu komitment yg kuat terhadap BN ,sampai pembangkang pi mekah pun korang boleh buat cerita..hebat..korang ni pi mekah cuma cari hal dengan pembangkahkah?cian betul..paling bagus kalau korang boleh bagi gambar orng BN yg tinggal di hotel murahan/kurang mewah/khemah buruk di mekah...biarlah pembangkang tinggal di hotel mewah semasa menunaikan haji.

kak embum berkata...

Itu pun nak jadi isu ke?

Wanredone berkata...

pergi mekah nak doa agar dap perintah malaysia dan pm pecah perut..... tengoklah nanti makbul kah tidak!

Awanama berkata...

di kelantan dok tak nak tinggal dalam rumah kerajaan. kononnya bazir la itu semua dunia la apa la..tapi bila di mekah tinggal di hotel mewah. ramai yang tidak tahu siap sebenarnya manusia hipokrit..tepuk dada tanya selera.

Awanama berkata...

laa....kalu hotel lagu ni biase je...mne ade mewah....kau ni ade ade je nk burukkn nik aziz....

Awanama berkata...

baguih lah tu jika nak dibandingkan dengan beberapa menteri UMNO terutama KM Sarawak..

Awanama berkata...

Ok pun biasa la.org berumur elok la bg layanan istimewa ..lgpun tok guru kesukaan ramai.

Cari Blog Ini

Translate