Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

27 Jun 2008

SLIDE SHOW - CARA TERBARU UNTUK PENERANGAN

Alhamdulillah sedikit demi sedikit usaha membaiki cara persembahan blog ini dibuat dan terbaru saya baru sahaja mempelajari kaedah menggunakan slide video.

Rupa rupanya mudah sahaja dan sangat senang.

Sebelum ini saya melihat di blog Alhusseyn51 slide show yang menghina sehina hinanya Perdana Menteri saya Datuk Seri Abdullah Hj Ahmad Badawi dengan mengulang ulangkannya kepada tetamu blog oleh si ' natang ' tu .

Maaflah sebab ayat 'natang' layak kepada mereka yang menggunakan kurniaan Allah untuk memburuk burukkan orang lain.

Walaupun dah ditegur tetapi blogger PAS itu masih lagi meneruskan slide show tersebut.....Katanya UMNO melukiskan kartun PAS dan arak. Sedangkan UMNO tidak pernah menggunakan gambar tidak senonoh mana mana pemimpin PAS seperti mana mereka lakukan menggunakan slide show tersebut. Ini setakat pemerhatian sayalah mengunjungi ratusan blog selama ini.

Benda ni bukan ramai blogger PAS yang buat setakat yang saya tengok...Hanya si Alhusseyn51 sahaja yang keras kepala termasuk kepala lututnya dan masih tahap 'otak lutut' lagi barangkali untuk memikirkan kesan penggunaan gambar menghina PM di blog kendaliannya tersebut. Oh ya, satu lagi dalam kategori ini ialah Kickdefella yang suka sangat menggambarkan gambaran seperti 'Pak Lah mengangkang dan berseluar pendek, Anwar dan Pak Lah dalam penjara, Mahathir dll lagi yang lucu dan sini tetapi 'hampeh'....Mungkin nilai gaji mengikut gambar yang disiarkan beliau rasanya asalkan ia dapat meruntuhkan imej musuh dengan gambar gambar ' lucah' itu....

Mungkin jika ada gambar tak senonoh PAS melibatkan Nik Aziz dan Hj Hadi saya rasa ia tentu berpunca dari tindakan blogger tersebut terlebih dahulu...

Selamat menonton slide show saya ! dan anda dibenarkan menggunakannya untuk disebarkan dan diletak di blog anda.

Gambar gambar di atas diambil dari blog sahabat saya Angin perubahan dan Masterdedah..

Salam perjuangan Alif Ba Ta....

1 ulasan:

Nizam Gtz berkata...

Teruskan menembak... Kali ini menggunakan senjata canggih slide show... Tembak, jangan tak tembak...

Kepelbagaian teknologi perlu digunakan untuk menandingi kekatan teknologi pihak sebelah... (kata-kataku haha)

Cari Blog Ini

Translate