Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

16 April 2009

Edisi Petang : Isu Eli dan Farus tanda2 kehancuran PKR ? Apa kata anda ??


Nampaknya Eli senyum kembali dan mungkin selepas ini ada Helmi II dan III ?



- Semua sudah tahu isu Eli yang menjadi Exco kembali.

- Semua juga sudah tahu isu Fairus yang sudah dipecat sebagai TKM PPinang dan terkini turut menghantar surat perletakan jawatan sebagai Adun.


Adakah satu persatu masalah ini kebetulan ? atau kerana masalah dasar perjuangan mereka yang berasaskan kebencian dan balas dendam Anwar kepada BN bukan kerana keadilan dan kebenaran ?


adakah kes rasuah Fairus akan dapat dilenyapkan dengan perletakan jawatan Adun beliau ?


Apa kata anda ?

Silakan tulis di bawah dan mungkin kita ada sesuatu pendapat yang bernas untuk dinikmati semua rakan2 yang sudi hadir membaca komen anda..


Keputusan Pemilihan PAS juga menunjukkan ramai anti Erdogan telah dicantas dan dipenggal.

Bayangkan Taib Azamudin yang menyokong ALLAH dilarang dipakai BUKAN ISLAM telah kalah dan juga orang kuat Hj Hadi iaitu Roslan Shahrir telah juga dibuang dan kehilangan jawatannya.

Adakah era ULAMA dalam PAS telah dan akan berakhir ??? Sama2 kita tunggu JUN depan.


Lihat geng Erdogan dalam PAS di bawah ini ( sumber klik sini ) :

Pencacai Anwar dalam PAS


Pencacai Anwar dalam PAS


Pencacai Anwar dalam PAS


Pencacai Anwar dalam PAS


Pencacai Anwar dalam PAS



Anwar nampaknya boleh menarik nafas lega dengan situasi ini ?


Yang pasti Anwar tidak akan dapat menjadi PM Malaysia..!!!! Walau mendapat sokongan dari rakan Anwarisme dalam PAS... Pasti tidak akan dapat...

Adakah sebab itu Kamarudin Jaafar mengugut kerajaan untuk membuat demonstrasi berdarah seperti di Thailand baru baru ini?



Anda fikir bagaimana ?


Silakan menulis komen dan saya akan tunggu !

12 ulasan:

Xeno berkata...

By hook or by crook, dia nak jadi PM.

Saya rasa tak lama lagi US akan buat statement menyokong dia secara terbuka atas alasan 'membebaskan' rakyat Malaysia dan menyokong 'Demokrasi' dan 'Kesaksamaan'

Ini satu daripada rancangan dia. Ape la pasal Pak Lah bebaskan dia dari jel...melepaskan anjeng tersepit selayaknya

Jeepers Creepers berkata...

Tahun ini boleh dicatat didalam malaysia book of record. Tahun terbanyak pilihanraya kecil.

Kalau dulu pilihanraya kecil hanya diadakan sekiranya wakilnya meninggal, namun kini ianya diadakan kerana wakilnya saja saja suka tinggalkan kerusi.

Keluarnya fairus tidak dapat diagak sama ada pakatan itu sudah rapuh atau tidak. Kalau benar ianya rapuh sekalipun, sekiranya rakyat masih menyokong, kita tak boleh buat apa apa.

Kalau nak hancurkan pakatan, kita kena pikat semula hati rakyat. Kerajaan kena bertegas menolak segala fitnah yang dilemparkan oleh pakatan.

Tanpa sokongan rakyat, sesuatu parti itu menjadi lumpuh dan tidak berguna, seperti parti AKIM dan parti Sosialis berlogo kepala lembu dulu.

Panglima Perang Cyber berkata...

Blood Seeker - u are right.

Raz -tu pun antara tugas kita tolong negara...

tq 4 d comment

Tok Pambu berkata...

Mula2 TDM dipaksa berundur, UMNO sudah berada dalam keadaan parah, digantikan dengan DSAAB yang kunun nya "Mr.Clean", Satu penggal sahaja, "Mr.Clean" memerintah UMNO hampir tumbang pada PRU12.

Riyuh rendah pencacai2 UMNO menyalak menghalau DSAAB supaya segera berundur juga. Kunun untuk selamatkan UMNO.DSAAB berundur dan DSNTR pula ditabalkan sebagai Presudent UMNO yang ke6.

Malangnya UMNO masih tidak berubah, rakyat masih meminggir kan BN/UMNO, 5 PRK diadakan, BN/UMNO cuma menang 1 kerusi sahaja - itu pun di kawasan perintah BN/UMNO yang paling mundir.Hari ini keadaan BN/UMNO makin bertambah parah.

Tan Seri Muhyiddin Yassin TPM menyatakan bahawa BN/UMNO cuma ada masa DUA tahun sahaja untuk di pulihkan.Malang nya pencacai2 UMNO masih lagi TIDAK SEDAR dan masih tidak mahu mengaku bahawa BN/UMNO sudah NAZAK.

MANZ berkata...

salam,tuan.

Terima Kasih atas penghargaan Tuan,memang menjadi tugasan saya untuk menegakkan kerajaan BN dan rasanya tiada masalah untuk mengemaskini blog ini setiap hari kecuali jika terdapat tugas2 khas pilihanraya kecil yang mana saya terlibat sepenuh masa.

Admin berkata...

Tok Panglima...

Kempen kami di PENANTI mungkin ala kadar sahaja....malas nak layan PKR yang ketandusan pemimpin yang berkaliber...tapi kalau PAS diletakkan, mungkin akan sengit!

hilbert berkata...

Salam Muhibah,
Pasal cerita elizabeth wang eh salah waong dan fairuz khairuddin, maka disitu lah saya lihat bahawa memang DAP/PKR/PAS selalu buat drama, drama klasik. DAP/PKR/PAS saja nak uji setakat mana sokongan rakyat kepada mereka dengan menyuruh elizabeth berpura-pura cakap nak letak jawatan.

Rakyat tak payahlah nak terlalu suka diperbodoh-bodohkan oleh mereka itu, perkara itu semua adalah sandiwara semasa pembangkang saja, satu kajian..satu uji kaji atau bedah siasat bagi memastikan sejauh mana reaksi rakyat terhadap tindak-tanduk mereka sebenarnya.

Pembangkang sebenarnya sudah tiada masa lagi untuk rakyat, masa mereka 100% telah digunakan untuk mengekalkan untuk mempertahan kuasa mereka sendiri, supaya kuasa terus dalam genggaman...pasal masalah rakyat bagi mereka adalah perkara yang boleh dikemudiankan. Contoh yang paling tepat, bekas MB Perak nizar jamaluddin, sekarang dia sudah dapat dua kerusi..tapi masa dia 99.9% digunakan untuk naik turun ke mahkamah untuk mendapatkan semula "yang dia kendong berciciran", masalah rakyat mana dia tau lagi.

Jadi kepada orang-orang Pas, berubah lah! ambillah sedikit masa untuk melihat semula asas sebenar perjuangan pemimpin PAS yang terdahulu, apakah pejuang PAS yang terdahulu setuju atau tidak dengan apa yang telah pemimpin-pemimpin PAS sekarang buat???..bukan saja bekerjasama dengan DAP dan PKR untuk menjatuhkan BN malah telah bekerjama dengan DAP dan PKR mempersendakan agama anda sendiri dengan merestui DAP melaung-laungkan ayat-ayat suci A-Quran dikhalayak orang Islam sendiri dalam keadaan seperti orang yang kerasukkan...

UMNO walaupun telah lama menjalinkan kerjasama dengan MCA/MIC..namun dalam soal agama, UMNO tidak pernah membenarkan rakan mereka itu menyentuh biarpun sedikit berkenaan dengan agama Islam. Dan yang penting ialah MCA dan MIC memang sentiasa memahami hal itu serta menghormatinya.

Sekian. Terima Kasih.

MOHD FUAD YAHAYA berkata...

Haru biru dan kecelaruan yang berlaku di dalam PR itu sudah jelas menunjukkan kematangan berpolitik yang naif!

Mereka belum mampu memerintah negara!cukuplah Selangor, Pulau Pinang, Kedah dan Kelantan yang diperintah oleh DAP, PAS dan PKR.

Itupun pelbagai isu dan masalah yang timbul tidak dapat diselesaikan dengan penuh rasa tanggungjawab kononnya untuk membela dan memuashatikan seluruh masyarakat negeri tersebut.


Walhal kalau ikutkan aku yang duduk di Selangor tak pernah puas hati dengan pentadbiran PKR di sana! Apa mereka buat!

Mana janji2 manifesto yang diorang jual semasa nak meraih undi!

Kenapa belum nampak perubahan drastik dalam ekonomi negeri selangor! Kenapa masyarakat luar bandarnya makin mundur!

Melayu makin susah nak survive dlm ekonomi mcm ni! Pemimpin hanya tahu naik kereta besar2. tetapi tak pernah turun ke kampung-kampung mengenali hati masyarakat Melayu / Bumiputera di sana.

Mereka hanya mendapat sokongan daripada Cina / India di bandar. Di kampung2 PKR / PAS / DAP tak dapat sokongan sgt pun. Sebab itulah mereka tak nak turun ke kampung dan tolong selesaikan masalah ekonomi yang dihadapi oleh majoriti masyarakat Melayu di sana.

Unknown berkata...

TQ for visitng my website.

Panglima Perang Cyber berkata...

Nalapambu - anda bebas bersangka apa sahaja..realitinya tetap realiti dan tidak terganggu dengan persepsi.

Manz - sama2.mari kita berjuang lebih kuat utk negara kita hari ini, esok dan sampai ke akhir hayat.

Des - ingat nak join juga di Penanti...Awat tak sunggoh2 kat sana ? hehehe. Ada masa kita YM ye !


Hilbert - tulisan anda dan juga komen anda tajam dan tepat dengan situasi terkini. saya suka baca minda anda.

tq datang komen sini.



Mohd Fuad - begitulah sikap mereka, suka janji tetapi sekadar janji manis sahaja..

kita tidak nampak hasil pentadbiran mereka dan yang ada hanya gimik untuk menutup kelemahan kerajaan mereka yang semakin dekat dengan ajal.


Management Consultan - saya bertuah dapat mengenali lebih ramai blogger dan harap kita dapat kunjung mengunjungi selalu...



Maaf saya lambat komen... bzz sikit ;))

zedmagel berkata...

Penembak tepat,

Kalau cun macam si Eli tu siapa yang nak gugurkan. MB sayang kat dia. Kalau ada sidang dewan boleh le pandang-pandang. Tapi kalau orang UMNO dan BN berbuih le dia orang kata nista. Sampai ada yang gila babi kalau orang BN dan UMNO tu tak letak jawatan.

Tu le pembangkang....jangan tak sedar siap yang memilih mereka tu...

Unknown berkata...

team erdogan hanyalah istilah yang diciptakan umno utk menutup perpecahan dalam umno. umno yang perjuangannya utamanya adalah duit dan kesenangan duniawi tidak mampu menyelesaikan masalah dalaman sendiri. mengejar kuasa demi duit menyebabkan perpecahan dalam umno. cuba lihat setiap kali PAU mesti isu rasuah(dalam umno 'politik wang' bagi menghalalkan duit haram tersebut) sentiasa kedengaran. hakikatnya sangat jelas. berbeza dgn muktamar PAS yang diadakan langsung tiada menggunakan wang jijik(rasuah) utk merebut jawatan. bagi pimpinan segalanya bergantung dan terserah pada Allah swt. perjuangan utama hanyalah utk agamaNya dan bukan utk duit yang hanya berkuasa di dunia tapi bukan akhirat...

Cari Blog Ini

Translate