Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

18 Mei 2009

Edisi Terkini : Umno tidak bertanding di Penanti !

BN tidak bertanding pilihan raya kecil Penanti ( berita klik sini )

18/05/2009 6:53pm

KUALA LUMPUR 18 Mei - Barisan Nasional (BN) tidak akan meletakkan calon bertanding dalam pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri kawasan Penanti, kata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak.




Jika UMNO / BN tidak bertanding bukan bermakna PKR/ PR akan menang mudah. Dilaporkan bekas orang kuat PKR di sana akan beradu dengan calon PKR yang bakal diletakkan bertanding di sana...






p/s : Saya nak tanya siapa di sini boleh mengesahkan tulisan yang diterbit di blog Kickdefella di sini adalah hasil minda Nik Aziz ?

http://kickdefella.wordpress.com/2009/05/14/pas-dan-perpaduan-kaum/


Adakah ia untuk kempen pemilihan Husam Musa ? 


Wallahu A'lam


4 ulasan:

NYONYA MANSOR berkata...

Pada Nyonya BN tak ada teloq! Nyonya sebagai orang Penang yang tak mau pangkah Anwar haram jadah tuh, nak pangkah sapa? BN pentingkan diri sendiri tapi tak jaga hati pengundi BN di penanti.

Ada berani nak lawan Nyonya? Mai sini http://nyonyamansor09.blogspot.com

Cheguman berkata...

Nyonya Mansor,
Lihat kenyataan Najib berkenaan keputusan untuk bertanding atau tidak di Penanti. Lihat juga sedikit pandangan saya dalam http://waadat.blogspot.com berkenaan perkara itu.

Selebihnya, tunggu dan lihat 'permainan' menarik ini. Bola masih di kaki Najib.

Tai berkata...

Ha, kan dah kata, orang pembangkang yang sememangnya kemaruk dan gila kuasa tu, akan kata, BN pengecut dan bermacam lagi encik.

Tanpa Nama berkata...

CONTOH JELAS BAPAK BOREK ANAK RINTIK!!

Raja Petra’s son pleads guilty to theft


SHAH ALAM: Raja Azman Raja Petra, the 32-year-old son of Malaysia Today editor Raja Petra Raja Kamarudin, pleaded guilty at the Magistrates Court here to four counts of stealing motorbikes, house break-ins and possessing stolen goods.

Cari Blog Ini

Translate