Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

11 Ogos 2009

Edisi Penting : Mari kita desak Tiga Bangsat ini ditahan ISA atau disumbat Penjara !!


Ada sms saya terima mendesak agar dibuat resolusi terhadap Anwar Ibrahim yang telah digelar pengkhianat tetapi tidak mahu menerima gelaran tersebut hingga tergamak menyaman Tan Sri Muhyidin Yasin sebanyak RM 100 juta. Saya setuju kita perlu mengutuk tindakan menyaman tersebut dan memberi sokongan padu kepada Tan Sri Muhyidin.. Terbaru 500 rakyat berhimpun di Perak mengutuk Anwar Ibrahim sebagai pengkhianat seperti gambar Mstar Online di bawah :


Selain itu saya juga ingin menarik perhatian rakan rakan tentang Tiga Bangsat / keparat yang berani menghina agama dan Raja kita ini iaitu : Ronnie Liu, Jeff Oi dan Loke Siew Fook ...

Semua dari parti keparat DAP yang selalu biaDAP ! Lihat tulisan Loke Siew Fook yang menghina Ridhuan Tee berhubung status anak mendiang Teoh Beng Hock yang dikandung oleh tunangnya ( baca : bukan isteri ).. Mana mana agama pun melarang bersekedudukan dan pastinya membela perbuatan tidak bermoral hanya dibuat oleh orang tidak bermoral juga !

[nazrin+insult+cropped.jpg]
Posting asal Loke di blog beliau yang menghina Raja Nazrin Shah

Sebab musababnya kenapa kita marahkan tiga manusia biadap ini telah jelas dibaca, diulas dan diketahui oleh kita menerusi cerita dan berita di akhbar dan blog-blog serta Facebook....Iaitu kerana mereka menghina agama dan Raja kita. Sebanyak 27 NGO Islam juga mendesak beliau agar memohon maaf seperti berita di sini

Maka saya memohon sokongan sahabat semua agar memberi komen di bawah bagi menyokong desakan dikenakan tahanan ISA atau dihukum penjara kepada pelampau ini, selaras dengan arahan Perdana Menteri yang mahukan sesiapa yang menghina mana mana agama ditahan dan didakwa oleh pihak berkuasa.


Inilah rupanya manusia Loke Siew Fook yang menghina Raja Raja Melayu


Saya percaya PM kita dapat merasa nadi denyut jantung kita yang tengah marah kerana perbuatan mereka yang masih kurang ajar dan tetap mahu melangkah sempadan dan batas yang ditetapkan oleh undang-undang negara. Kita juga percaya PM mendengar suara kita sebagai rakyat Malaysia dan sekaranglah masanya kita menyuarakan suara hati kita beramai-ramai agar tindakan dibuat terhadap mereka yang telah melampau batas.

Apa yang anda perlu buat ?

Hanya tinggalkan sedikit komen dan juga nama blog atau nama sendiri bagi menyokong desakan ini di ruang komen artikel ini. Pastinya jika semakin ramai membaca dan melihat sokongan anda menyokong desakan menahan tiga bangsat dan keparat tersebut maka semakin mudahlah kerajaan kita melaksanakan segala tindakan yang bersesuaian dengan kesalahan yang dibuat oleh tiga bangsat aka keparat tersebut.

Kerajaan tidak terburu-buru mengambil tindakan tetapi tidak akan biarkan jika ada desakan kuat dari pihak kita sebagai rakyat !

Harap kerjasama sahabat sahabat semua bermula dari sekarang...

Jika boleh anda buat juga desakan di blog masing masing dan minta pembaca / peminat anda meletakkan komen mereka bagi mengukuhkan lagi desakan kita sebagai pasukan Blogger Pembela Negara untuk menangkap mereka yang telah membahayakan kestabilan Malaysia dengan perbuatan biadap mereka tersebut !

Jangan terperanjat jika anda membaca kenyataan DAP di sini yang tidak bersetuju tindakan kerajaan ingin menapis internet( klik sini ) .

Kenapa ? rasanya anda tahu kenapa ...

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Minta Hishammudin bertegas. jangan lembek sangat. kenapa Najib lantik Hishammudin yang penegecut tu???

Anakbukitgantang berkata...

SALAM, SEELOKNYA BUKAN SHJ MEREKA DISUMBATKAN KE PENJARA ATAS AKTA HASUTAN, TETAPI PARTI RACIST SEBENAR IAITU DAP WAJAR DIHAPUSKAN SHJ DR POLITICAL LANSCAPE MALAYSIA.

SEMUA TINDAKAN MEREKA MENJURUS KEPADA GARNERING POLITICAL MILEAGE DARI ISU WANITA MELAYU KETUK KETAMPI, ISU AZAN, ISU KG BUAH PALA, ISU ANAK LUAR NIKAH TEOH, ISU ARAK, ISU PEMBAHAGIAN KONTRAK KPD KRONI DAN COMPANY DAP-LINKED, KEPADA SU MENYOGOK AKHBAR SIN CHEW JIT POH....SEMUANYA BERPAKSI PANDANGAN POLITIK SEMPIT, EKSTREMIST DAN KIASU BANGSA KECINAAN

Apache berkata...

SOKONG 100%

abe MIE 'TERJAH' berkata...

http://pkrpasdap.blogspot.com

JOM kita hina Melayu dan Islam.
Tak cukup lagi kita makihamun Raja-raja dan Undang2 Melayu.

Tahniah PAS.
Syabas pada PKR atas perjuangan.

Tanpa Nama berkata...

x dek maknanya..

Panglima Perang Cyber berkata...

terima kasih komen sahabat ! mereka pasti akan disumbaat ke dalam penjara tidak lama lagi..

AbgTuah berkata...

SALAM PANGLIMA..

KERAJAAN JANGAN BERKOMPROMI LAGI..

KAMI SOKONG 100% PENGKIANAT YANG MENGHINA AGAMA ISLAM DAN BANGSA MELAYU INI DI AMBIL TINDAKAN..

MEREKA LANGSUNG TAK MENGHORMATI PERLEMBAGAAN..!!

YANG GAMBI berkata...

Salam bro,

Kawan sokong 100% pendapat tuan.

Kawan agak kesal mengapa blogger-blogger pro UMNO berperang sesama sendiri.......

FAIZAL berkata...

Salam Panglima,
Yang Gambi, ini macam dah menjadi tabiat orang Islam, kalau dah tak ada musuh, orang Islam akan mula berporak peranda sesama sendiri. Ini sebenar adalah pengaruh nafsu dan syaitan iaitu musuh sebenar dan azali. Jihad paling besar ialah memerangi nafsu dan serakah hati. Panglima, saya menyokong sepenuh jiwa dan memberi mandat saya.
FAIZAL

Cari Blog Ini

Translate