Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

16 Januari 2010

Edisi Sabtu : Celaka Laknat kepada BPN Sekelian !!!

Petang ni selepas balik dari bengkel baiki kereta Panglima ambil masa meronda-ronda dan terjumpa artikel yang dipercayai dihasilkan pada 11 Jan 2010 yang lalu. Kebetulan ada link di bawah artikel Panglima yang membawa Panglima ke blog tersebut..

Nak tahu blog mana ?

Blog PahangDaily Online. Sebuah blog yang saya pernah saya kagumi juga kehebatannya satu ketika dulu. Bahkan beliau telah berkecimpung sejak tahun reformasi pada 1998 lagi dalam bab blogging dan alam maya ini.

Namun ternyata integriti blog Pahang Daily telah musnah apabila beliau didakwa telah menfitnah Saiful Bukhari Azlan ( mangsa liwat ehem ehem ) yang masih berjalan kes liwatnya di mahkamah sekarang..

Akhirnya Saiful Bukhari telah menyaman Pahang Daily sebanyak RM 2 juta... Ia turut disentuh berita pro pembangkang di sini


Tak sangka sebuah blog hebat sanggup juga puji Panglima sebagai blogger terhandal ! terima kasihlah PahangDaily atas pujian dan kejian anda kepada saya. Termasuk sebagai blogger Umno Karat kepada Panglima.

Biasalah sebagai blogger ada orang suka dan ada orang tidak suka kepada pendirian dan tulisan kita.

Mari kita baca tulisannya ( klik sini artikel asal ) :

Paling melucukan ada pula blogger terhandal puak-puak UMNO, yang dikenali Panglima Perang Cyber telah mengeluarkan video kenyataanDatuk Seri Anwar Ibrahim ketika beliau menjadi Menteri Pertanianpada tahun 1984 dulu. Video yang kononnya Anwar tidak menyokong nama Allah digunakan oleh orang bukan Islam. Bagi mereka video itu menunjukkan Penasihat PKR itu hipokrit tentang isu ini dan suka bermuka-muka.

Nampaknya kini semua fail-fail lama dibuka oleh puak-puak mereka bagi menunjukkan kononnya mereka yang lebih mendepani isu ini. Walhal, rakyat sebenarnya lebih bijak menilai siapakah sebenarnya disebalik dalang isu khalimah Allah dan bakar gereja yang sedang hangat diperkatakan ini. Amat aneh bagi kita bila puak-puak blogger UMNO ini menggunakan fail-fail lama untuk menjatuhkan nama pemimpin Pakatan Rakyat terutamanya Anwar Ibrahim itu.

Bukankah video dan kenyataan yang dipaparkan itu adalah ketika Anwar masih dalam kerajaan UMNO dan BN dulu. Makanya kita tidak hairan kenyataan itu langsung, apa yang penting kini Anwar sudah insaf dan kembali bersama perjuangan rakyat.



Apabila video ini menjadi fokus utama kemarahan blogger pihak sana maka ia satu lagi bukti bahawa video yang kita dedahkan hasil terbitan AIDC di atas adalah sangat berkesan menjatuhkan imej Anwar Ibrahim yang giat berusaha memburukkan pemimpin negara kita.

Kerana video itu menunjukkan sikap sebenar Anwar yang begitu berbeza nadanya bergantung kepada apa yang dia terima dan dia perolehi.


Soalnya apakah nada kita sekarang ?

Nada macam Anwar ke arah liberalisme ke ?

atau nada seperti Nik Aziz yang menganut fahaman 'celakanisme' ke ?

atau nada membela Islam dan menjaga agama lain seperti PM kita Dato Seri Najin Tun Razak?



Lihat gambar terbaru PM dan isteri serta Menteri Kabiner berumrah di Mekah di bawah :


Gambar milik Utusan Malaysia di sini

Siapa yang kata celaka laknat tu ???

Ia sebenarnya dari komen pembaca Pahang Daily di bawah :

Salam Celaka kepada talibarut talibarut perosak negara. Laknatullah ke atas puak puak ini. Semoga Allah membalas semua pekerjaan mereka dgn [CASH] tanpa perlu tunggu masuk kubur.

Salam Celaka Laknat terutama pada ketua ketua gembala hina ini dan juga kuli kuli nya.

Kita Pakatan Rakyat tidak perlu ikut rentak syaitan dan iblis ini. Allah tidak menyuruh kita bakar gereja kencing dalam surau. Ini adalah pekerjaan iblis iblis atas suruhan ketua ketua iblis laknatullah.

Ya Allah!!! hancurkanlah agenda iblis iblis ini demi maruah Agama Islam. Iblis iblis ini tkkan dok diam selagi belum tiba hari pembakaran mereka dalam Neraka Jahannam kelak.


Tak ubah macam doa celaka Nik Aziz kepada PM nampaknya komen mereka ni...

Apa pun terima kasihlah atas promosi dan juga kejian 'laknat' yang Panglima terima hasil komen pembaca blog Pahangdaily.


Ia tidak akan menghalang Panglima sekali lagi menyiarkan video Anwar Ibrahim semasa menjadi Menteri Pertanian di sini.

Semakin dikeji semakin berapilah semangat Panglima dan rakan-rakan blogger BPN di dalam melawan petualang agama dan bangsa serta negara di alam siber ini....

Kita tidak hidup dengan pujian, dan tak akan mati dengan kejian..]


Ayuh kita sebarkan lagi video ini ke segenap penjuru alam siber !!!!!!


16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bagaimana pula tabiat Anwar yang suka mengadakan reformasi (atau rusuhan) sejak beliau di zaman 'pelajar' dulu.

Dan sampai sekarang beliau masih suka bertabiat seperti dulu kala.

Amatlah elok kita tengok perangai masa dia 'muda2'.. Itik akan terus 'menyudu' walaupun ia makan sepinggan dengan kawanan ayam.

Teruskan bro Pang5.. orang tengah panas bontot tu..

~Bekas BPN yg dah lama xberblog

MyIdea berkata...

Ia supo Tok Nik, dulu kata buleh guno nama Allah oleh gereja Katolik, pah tu tahun ni plk kata tok leh.

Balik kelate dulu, balik alik mano?

Jeepers Creepers berkata...

jangan pedulikan kecelakaan mereka.

mereka sebenarnya dah gentar sebab bukti dah jelas yang anwar suka bermuka muka.

blogger puak mereka bukannya ada cerita benar sebab mereka dipihak yang salah. orang bersalah mana nak cakap benar.

sebab itulah cerita mereka lebih banyak berunsur fitnah. nasib baik je mereka tak cerita yang pemimpin mereka ada mukjizat.

kalau tak, lagilah merepek blog mereka. dah macam cerita sang kancil dengan Nabi Sulaiman pula.

Tanpa Nama berkata...

Satu lagi..

dia ada bukti ke yg puak umno buat (bakar gereja)..

Pendapat saya yg tak berapa cerat ni, yg bakar tu dari manusia2 yg mahu menghancurkan keharmoniah negara. Bila jadi begini, dia boleh kata yg pemerintah negara ini gagal dalam pemerintahan.

Bila orang asing (pelabur) tengok malaysia huru hara, pelabur takut utk datang ke sini, ekonomi negara yg sedia tak naik lagi, akan menjunam. Peluang kerja semakin menyepit, rakyat susah.. bila jadi begini, rakyat akan pandang pemerintah sebagai lemah, tidak pandai etc etc, kemudian pula ditambah 'penyedap rasa' oleh orang 'tu'..

maka orang 'tu' mengangkat diri sendiri sebagai 'hero'.. bertrillion RM akan masuk ke negara kalau dia jadi PM nanti.. yg dirisaukan sangat bukan bertrrillion RM.. tapi berttrillion.. (air liur). Tak nampak lagi dia 'bekerja' untuk negeri2 'nya'..

MyIdea berkata...

Ambo tambok sebutir lagi jugok..

Nik Abduh kan dah kata, blogger2 pembangkang ni banyak membuat fitnah, dan menyembunyikan fakta-fakta sebenar.

Mereka takut akan bayang2 mereka sendiri.. macam bos mereka..

PUTERI berkata...

Salam,

Pedulikanlah...bagi saya, biarpun dihina atau dicelakakan mereka, malah ada komen untuk saman saya kerana tulis mengenai Anwar, (heran artikel macam saya tulis tu layak kena saman???), perjuangan perlu diteruskan.

Memang blog2 pro pembangkang sedang kepanasan sekarang. Biarkan mereka terjun dengan labu-labunya.

Aspirasi berkata...

salam bro... mulut sampah dan caci keji ni memang ajaran ulama politik As-Su' mereka. MerekA ini ukanlah berpegang kepada agama, tetapi berpegang kepada fatwa karut marut sehingga menyesatkan rakyat. Kalau kroni dia buat yang tak elok takpa, maka tok guru politik keluarlah fatwa itu dan ini.. sehingga jahanam syariat Islam di rogol oleh puak mereka.

Namun apa yang paling penting, apa yang kita buat bukanlah mereka yang ukur tetapi Allah SWT. Kembalilah kepada tuhan, sesungguhnya hati ini akan tenang.. Wallhuaklam..

Ali Abdullah berkata...

mereka dah kehabisan modal. Tak tahu siapa yang bakar gereja semua tolak kat umno. Orang yang merasa diri beriman sentiasa menjaga lidahnya daripada perkataan-perkataan kesat, jauh sekali mendoakan kecelakaan kepada saudara seagama tanpa usul periksa. Beginilah indahnya sikap mereka hasil didikan pemimpin mereka yang berAmirkan puak roket dan sabit biru.

PaKMie berkata...

Salam pg5 dan kawan2...

Anwar dah insaf....dulu betul tapi skrg dh insaf!

Apa yg insaf tu aku pun tak nampak...kes liwat sama, demotrasi pn dri dulu sampai skrg sama juga.Bahkan bagi aku lagi teruk berbanding dgn dulu semasa dlm Umno.

Brcakap dlm masa yg sama disitu ckp lain ditempat lain ckp lain pulak. Depan india lain depan cina lain depan islam baca khutbah pula...

Apamacam kalau Anwar diputuskan bersalah liwat dgn Saiful, geng2 pencacai Anwar ni boleh terima atau tidak hehe....

Anwar dok tgh reka isu menjelang pembicaraannya 25hb nsnti...kita sama2 tunggu!

AbgTuah berkata...

ALHAMDULLILAH..

MEREKA SEMEMANGNYA AMAT KEPANASAN DENGAN SERANGAN BERTUBI-TUBI DARI BLOGGER BPN DAN PRO KERAJAAN.

ALHAMDULLILAH..

DALAM USAHA KITA MENEGAKKAN KEBENARAN KITA DI MAKI DI KEJI DI TOMAH..DAPAT JUGA PAHALA..

Panglima Perang Cyber berkata...

Anon : asalkan bloglist masih aktif pun kira satu sumbangan juga..

aktifkan blog list BPN dan rakan2 blogger yg aktif menulis..


Mimpi : betul tu. Nik Aziz flip flop lah... kawe kelik kelate di Kota Bharu... nanti kita jupo


Yb Raz : kita kena sentiasa ingat fitnah mereka buat... kerana time pilihanraya kitalah yang akan ulang balik satu persatu fitnah mereka kepada kerajaan kita.

apatah lagi usaha mereka dlm menghakis kuasa kaum majoriti malaysia iaitu bangsa melayu yang cukup baik dalam menjaga kebajikan bukan melayu.

Anon : mereka baling batu sembunyi tangan... tetapi rakyat semakin cerdik sekarang..

terima kasih atas komen


Puteri : tangan anda telah menggoncang dunia :)


Aspirasi : komen anda memang tepat dan bernas sekali...

memang benar tindakan mereka telah menjahanamkan agama... mari kita doakan agar mereka yang sesat akan insaf.

Apai : sejak dulu mereka salahkan Umno hingga terlupa kesalahan sendiri.. asyik orang salah tapi bila buat salah kata tak salah pulak...

terima apai. no baru anda sudah disimpan...hehe


Pak Mie : jika dulu dilihat insaf pun dah banyak kontroversi maka bagaimana pula dengan time sekarang galak berpakat dengan kafir harbi yang anti Islam seperti DAP ? atau slogan Islam tetapi praktikal macam Yahudi ?? ( meaning : rasa diri lebih baik dari orang lain )


Dulu dia juga kutuk PAS dan DAP tetapi selepas Karpal Singh jadi lawyer lawan kerajaan kes liwat, terus dia macam dah kena 'kasi' dan tak ada 'syahwat' lagi nak bela agama dan bangsa kita...


Abg Tuah : moga kita jadi blogger yang ikhlas dan diikhlaskan..

amin..


salam perjuangan sahabat sekelian..


ayuh kita serang lagiiiiiiiiiiii!!!!

pejuang/// berkata...

Salam...,
BPN berkumpulan bukan keseorangan. Panglima dilantik mengepalai BPN bermakna panglima ada penyokong yang akan bersama-sama berjuang demi Alif Ba Ta.
Teruskan perjuangan kita...

Salam///

Cheguman berkata...

Anwar dah insaf... Ha ha ha...

wakdanial berkata...

xpa...kita biaq ja juak2 PR doa buruk2 kat kita...allah maha adil..

Panglima Perang Cyber berkata...

sunnatullah setiap orang menyeru ke arah kebaikan akan dikeji dan dicerca..


sabarlah !

jibaouk berkata...

tak jadi kudis pon kalau yang berdoa tu hati busok!!!

'Dlm tubuh manusia ada seketul daging. Kalau BAIK daging itu maka baiklah manusia itu. Kalau BUSOKk daging itu maka busoklah manusia itu'

dan daging itu adalah 'HATI'!!!!

Bile tengok 'doa' tu maka terserlah lah 'HATI' dorang dlm kategori ape...

kompom BUSOKKKKKKKKKKKK.....

Cari Blog Ini

Translate