Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

05 Februari 2010

Edisi Perak : Mari Tengok Nizar Nyanyi Lagu Mawi ' seroja ' - frust atau ?


Selepas siap mandi sebelum solat maghrib saya ambil peluang sekejap promote bakal bintang AF 2020 Datuk Seri Nizar Jamaludin.

Kalau dia hidup lagilah.

atau jika dia benar benar nak jadi penyanyilah.


Tapi saya suka tengok dia menyanyi.

Macam saya suka tengok Anwar menyanyi lagu 'Azizah'


Gelihati tengok ahli politik dengan penuh 'merdu' menyanyi.

Ingat isteri PM sahaja yang suka berkaraoke tetapi mereka pun sama.

Nak tengok ada di sini


Nak berkaraoke tak ada masalah cuma jangan sampai berkaraoke hingga habis maruah agama,bangsa digadai.

Itu tarak oke bagi saya.


Komen di youtube ada tulis macam dia dah loose screw klik sini http://www.youtube.com/

Yang lawaknya siap minta orang puji lagi hahaha....


Nizar dan Anwar sama sama gelisah, kerana jatuh dari kerusi MB dan TPM. Tak sangka dan tak terduga.

Itulah persamaan dua orang ni.

Cuma nasib baiknya Nizar tak ada kes liwat.

Anwar dah dua kali masuk mahkamah kes liwat.


Ada orang tak percaya Anwar liwat. Ketuk kepala pun tak akan percaya.

Tak nak percaya pun tak apa.


Cuma jika dia benar benar melakukannya, siapa yang dapat rakam gambar dimasukkan 'anu' ke dalam 'dubur' ?

sekarang biar Mahkamah tentukan ada atau tidak berlaku liwat.


Yang menjadi tanda tanya saya ialah saiful bukhari dah bersumpah, kenapa Anwar tak nak bersumpah ?


Itulah gua poning sikit.


Jom solat dulu, ingat dosa besar kalau tak solat !!!



5 ulasan:

YANG GAMBI berkata...

Salam Pang5, inilah nasib wakil-wakil rakyat yang bersama DAP....sampah juga akhirnya.

Tanpa Nama berkata...

Wa tengah layan cite ghost rider sambil surfing. Org rumah gua td tengok tv pastu tv tengok dia. Tetiba gua terkejut org rumah sound gua..Bang, ada kambing kat luar. Wa cakap 'bukan kambing, nizar tgh nyanyi'. maklumle rumah kampung ni malam2 banyak lembu kambing suka port

Apa komen simon cowell..ARE U OK????

Tanpa Nama berkata...

Simon Cowell said..

Are you okey?? I think a donkey is better than you..just go home and have some karipaps a**h**e

hilbert berkata...

Salam Panglima,

pelik juga artis ni... baru saja lepas menyanyi terus dia mengutuk, mencarut... patutlah ramai peminat semakin lari jauh hehehe

Panglima Perang Cyber berkata...

Yang Gambi : betul !!! diguna time berguna dan dibuang time dah tak ada guna lagi.


Anon : gelak besar saya baca komen lawak anda. perkenalkan diri mungkin boleh tulis mcm ni lagi lain kali.

Hilbert : yang tak tahu suara sumbang ke tidak je yg follow mamat ni.

asal nama nizar terus sokong sampai mati.

Cari Blog Ini

Translate