Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

10 Mac 2010

Edisi Gempak : Seorang lagi YB PKR akan lompat...perempuan !!!

Saya menerima maklumat ini dari seorang kawan yang memberitahu untuk disebarkan. Bagi saya beliau boleh dipercayai.

Untuk sementara ini biar nama Yb PKR tersebut disimpan dalam minda saya sehinggalah beliau memberitahu sendiri perkara ini dalam tempoh terdekat.

Saya harap lagi ramai akan lompat tinggalkan PKR.

mereka sendiri sudah tidak tahan menjawab satu persatu isu yang dikaitkan dengan parti mereka.

harap PKR akan tenggelam sedikit demi sedikit bersama DAP dan PAS.


Hidup Melayu !! Hidup Islam !!!


7 ulasan:

hilbert berkata...

Salam Panglima,

agak-agak saya beliau adalah Ahli Parlimen Ampang, YB Zuraidah Kamaruddin... dulu dia pernah datang ke Miri, terus pergi ke Ulu Baram...jumpa orang Penan yang kononnya dirogol oleh pekerja kem pembalakkan... itu hanyalah fitnah saja.

Mungkin YB Zuraidah mulai insaf yang perjuangan PKR semakin melencong tanpa berpegang kepada prinsip asal parti tersebut.

Unknown berkata...

Aku tau sapa.... Wan Azizah. Biaq depa keluaq PKR ramai-ramai. Lain kali aku boleh jadi calon PKR. Kalau aku menang, BN nak beli aku tak payah bagi duit. Cuma hang, gomo, parpukari jefry mabuk dll yang aku akan bagitau kemudian mesti jilat tapak kaki aku.

Manjung Mari berkata...

Aku mintak doa kan tuhan biar lah si cantik manis Lateefah Koya Kuti tu tergerak hati dia masuk PAS - boleh la aku adjust kot mana yg patut.YB.Zuraidah tu tak sanggup aku-muka dia macam rimau!

PAS FOR ALL

penjejak awan berkata...

Jangan tunggu lama2 blah aje,selamat tinggal PKR dan sekutunya.

Tanpa Nama berkata...

Zuraidah dont touch me mulut busuk tu... tak payah la.. simpan jer la dalam PKR.. sepenggal je jd AP... PRU13 dalam kenangan la... Org ampang pun dah naik menyampah.. kawasan tak terjaga.. duk p sibuk krisis perak.. hang tgk la 30 march nie.. mesti ade muka die kat DUN Perak...

Tanpa Nama berkata...

budak kj bodoh bangang

jgn nak sensasi. kau ni tak tahu apa.

Panglima Perang Cyber berkata...

hilbert - mungkin ye mungkin tidak..kita tunggu dulu


yg lain tu no komen hehe.

di sini dilarang pro kj dan mukhriz dari bergaduh.

kita 1malaysia.

Cari Blog Ini

Translate