Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

27 Mei 2010

Gambar Cucu Nik Aziz@anak Ariffahmi & Amalina di Billboard Perbadanan Menteri Besar Kelantan?

  1. Gambar ini dijumpai dalam facebook. Disahkan oleh kickdefella sendiri dalam facebook yang saya jumpa kelmarin. Memandangkan sukar mencari sumber gambar maka saya link di sini tulisan Kickdefella tentang anak Ariffahmi di atas.
  2. Lagi mengejutkan saya banyak perkara 'luar tabie' telah dibuat semasa menjadi CEO Perbadanan Menteri Besar Kelantan dan anda boleh pergi membaca kesemuanya di sini
  3. Sebelum itu sahabat saya RBF atau Faisal Rohban juga mengesahkan gambar dalam bilboard adalah cucu Nik Aziz di blog beliau (klik sini) dalam artikel yang bertarikh 12 Nov 2009.
  4. Dengan dua sumber info disatukan maka saya kira ia sudah jelas mengiakan dakwaan gambar budak dalam gambar Bilboard adalah cucu Nik Aziz MB Kelantan hingga saat ini.
  5. Ini bermakna satu lagi 'puzzle' telah berjaya diselesaikan. Sambungan kepada isu kronisme melantik menantu dalam pentadbiran MB berusia 20 tahun perintah Kelantan Dato Nik Aziz Nik Mat
  6. Nampak gaya PAS makin pening dengan satu persatu isu melibatkan Tok Guru mereka. Sinar pada PRU 13 semakin pudar. Kekalahan jelas bakal menjadi habuan PAS Kelantan selepas menguasainya Kelantan selama 20 tahun.
  7. Evolusi Kelantan sangat menarik yakni dari negeri bergelar Serambi Mekah dan ber-majlisbandar-kan atas nama Islam tiba tiba telah muncul sebagai Juara HIV Terhebat di Malaysia.Exco Kelantan turut mengakui gejala ini seperti laporan Utusan Malaysua di sini
  8. Jika tiada aral saya akan cuba bentangkan pencapaian Kelantan dalam bab HIV, dadah, khalwat, dll dalam artikel saya akan datang.
  9. Menulis tentang keburukan Kelantan seperti membuka pekung saya sendiri selaku anak Kelantan.
  10. Tetapi demi kebenaran sesiapa pun akan saya tegur dan dedahkan tidak kira siapa dan dari mana serta apa jawatan mereka.
  11. Isu Vell Paari anak lelaki Samy Vellu semakin hangat dan bagi saya keputusan segera perlu dibuat agar sokongan rakyat kepada Barisan Nasional tidak ada lagi 'keraguan '
  12. Ugutan keluar BN tidak akan menguntungkan MIC bahkan akan membuatkan mereka semakin dijauhi rakyat.
  13. Jika satu parti wakil India mahu pergi kerana enggan mengaku kesilapan diri, tentu akan ada 10 lagi parti yang pasti muncul untuk mewakili kaum India di negara kita walaupun bukan nama MIC.


Sekian, bersambung artikel akan datang.


selesai tulis jam 9.50 malam ( dikemaskini terbaru jam 10.50 pm )

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate