Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

02 September 2010

Senarai Ulama Pilihan Anwar Tanpa Nama Presiden Pas Hj Hadi Awang !!!

  1. Panglima baru sahaja membaca artikel terbaru di blog Anwar di sini
  2. Dalam tulisan yang disiar di sana ada senarai beberapa ulama antaranya Nik Aziz, Dr Muhd Nur Manuty dan termasuk mantan mufti pro-Wahabi Dr Asri. Tercicir nama Hj Hadi !
  3. Peliknya di mana letak kedudukan Hj Hadi di mata Anwar ? Oh ye, Panglima terlupa bahawa manusia bernama Anwar sukakan Melayu Islam berpecah dan jelas sebab nama Hj Hadi tidak diangkat kerana dia nak bersatu padu dengan Umno ?
  4. Memang betul artikel tersebut disiarkan di blog Anwar dan bukan tulisan beliau tetapi ia menjelaskan 'suara hati' Anwar. Dia tahu dengan cara menyiar tulisan orang lain maka beliau tidak akan bertanggungjawab terhadap isu berbangkit hasil tulisan tersebut.
  5. Patutlah kawan saya bagitahu Anwar just panggil Ustaz Hj Hadi kepada Presiden PAS tersebut bukan Tok Guru.
  6. Saya sendiri mendengar secara live dari bekas orang kanan Nik Aziz satu ketika dulu iaitu Ust Omar Khalid bahawa beliaulah yang merancang agar panggilan tok guru diletakkan pada tiga tokoh iaitu Allahyarham Ust Fadzil Noor, Hj Hadi dan Nik Aziz. Arahan telah dikeluarkan agar ahli PAS menggunakan gelaran tersebut.
  7. Nik Aziz tidak layak digelar Tok Guru. Kerana beliau tidak memiliki keilmuan yang diperlukan bahkan banyak perkara telah disesatkan oleh sebab mulut celupar beliau.
  8. Lihat cubaan menghalang perpaduan sesama Islam dibuat oleh Anwar melalui geng Erdogan dalam PAS yang mana mereka tersebut telah ditolak secara total oleh ahli PAS sendiri. Hingga mereka tersebut tidak lagi memegang jawatan utama dalam parti.
  9. Kehendak siapakah lagi kalau bukan kehendak DAJAL FREEMASON ZIONIS yang mahu kita berpecah belah ? Perpaduan kehendak Allah. Perpecahan kehendak syaitan dan sekutunya.
  10. Peliknya Anwar dan Nik Aziz pun marah kita berbaik baik sesama Islam sedangkan dalam Surah Al Fath ayat 29 dah jelas kita kena baik sesama Islam dan bengis / keras kepada musuh Islam yang memerangi Islam ! Fikir fikirkanlah wahai sahabat sekelian.

[tolakperpaduan.jpg]




Banyak kali Nik Aziz diutamakan, Hj Hadi dipinggirkan..

Mengapa ?

kerana Nik Aziz pembela utama Anwar dan Pakatan Haprak mereka.


Anwar dan DAP sama sahaja.... Benci melihat Melayu Islam bersatu !!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tagline Pang5 Perang Siber
"Barisan hadapan Negara, Bangsa dan Agama"

Maaf byk la kalo hamba katakan, setakat ini sajalah mentaliti orang UMNO.. Agama tu berada rank akhir sekali. Amat sedih. Justeru itu, andainya bangsa melayu itu sejak awalnya bukan agama Islam, maka agama itulah yang didokong

C L J berkata...

Jaga jaga barang siapa yang tak masuk dalam senarai keutamaan AnuWar yu. Dia tetap akan tersingkir. Baik hati hati. Aturlah strategi.

Cari Blog Ini

Translate