Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

13 November 2010

Edisi Khas : Mazlan Aliman - antara ANAK dan BAPA dan serang Felda selepas gagal runtuh Biro Tatanegara !


  1. Siapa Mazlan Aliman : Beliau ialah Pengerusi Persatuan Anak-Anak Felda Kebangsaan (Anak)  dan Badan Bertindak Bagi Warga Felcra (BAPA). Naib Ketua Pemuda PAS Pusat yang desak BTN diharamkan.  Makna mudah tidak mahu rakyat cintakan negara sendiri seperti yang dilaksana oleh BTN masa ini.
  2. Apa yang diperjuangkan beliau? antaranya seperti memburukkan Felda dan terbaru agensi Felcra, agar mereka benci Kerajaan seperti laporan blog ini @ http://dupahang.wordpress.com/2008/10/22/ dan membuat fitnah kepada kedua agensi tersebut agar program pertanian paling berjaya di dunia jasa Tun Ab Razak itu akan hancur dan menguntungkan musuh negara. Kegagalan beliau sebelum ini untuk runtuhkan Biro Tatanegara@ (http://www.harakahdaily.net/) telah membawa beliau kepada usaha meruntuhkan agensi paling berjasa kepada orang Melayu bernama Felda ini.
  3. Kenapa PAS melalui Mazlan bersungguh-sungguh 'kacau' minda peneroka Felda ? Kerana mereka sedar sokongan padu peneroka kepada Kerajaan sangat kuat kerana mereka telah merasai jasa Kerajaan membantu mereka dari dulu hingga sekarang. Patutlah Tulang Besi ( Malaysia Waves ) gelarkan Felda sebagai 'sarang tebuan' http://www.malaysiawaves.com/2010/03/mazlan-aliman-menggangu-sarang-tebuan.html
  4. Kesan Perjuangan beliau : peneroka semakin ramai terpengaruh walau masih sedikit golongan mereka itu, dan ia juga membawa kepada tindakan mahu menyaman Felda Klau @ http://www.harakahdaily.net/  selepas ditahan polis @ http://www.malaysiakini.com/ ekoran menghasut penduduk. Pernah dicabar MYKMU @ http://www.mykmu.net/ untuk membalas balik jawapan balas tetapi gagal dijawabnya hingga sekarang.
  5. Matlamat Perjuangan : untuk tarik sokongan rakyat sertai perjuangan karut PAS http://pemudapantai.blogspot.com/ serta nak runtuhkan agensi kedua paling berjaya milik negara selepas Petronas seperti yang diakui blog PAS ini @http://dupahang.wordpress.com/ 
  6. Wajarkah beliau disokong atau patut ditentang ? Dua jawapan : jika nak Melayu makin berpecah belah maka sokonglah Mazlan Aliman Pengerusi ANAK dan BAPA ini...Jika nak elak bangsa dan ekonomi negara hancur maka TENTANGLAH sekuat tenaga anda gerakan palsu yang ingin membodohkan peneroka dengan imej Islam mereka....Jika tidak satu hari nanti adik beradika dan ibubapa kita akan menjadi 'zombie' mereka lawan kerajaan. Jika benar Felda semakin teruk kenapa saman RM200 juta oleh Felda ke atas Suara Keadilan berani dilakukan ?



Lihat Mazlan Aliman berceramah atas pentas PAS di bawah :






dan gambarnya bersama pemimpin PAS lihat di bawah :




 

Mazlan diiringi keluar Dato Tuan Ibrahim Tuan Man di IPD Raub.Belakang:Ust Junaidi Ishak,
Setiausaha DPP Pahang





 Bersama Pesuruhjaya PAS N.Sembilan Zulkefli Mohamad Omar,ADUN Paroi YB Taufek,ADUN Port Dikson YB Ravi dan Peguam Haris Mohan Abdullah(di belakang)




Penerangan lengkap isu Felda Felcra sila klik link2 berikut :


http://www.klpos.com/  
http://penembak-tepat.blogspot.com/ 
Artikel ini akan dikemaskini, sila tambah jika ada point lagi bernas.... 


Artikel ini akan dihantar ke semua media massa dan semua penyumbang akan dicatat sebagai penulis artikel ini...


Masa tamat esok hari jam 8 pagi dan ia akan dihantar kepada media massa untuk disiarkan pada hari Isnin 15 Novermber 2010


Kepada warga Felda, ingatlah bahawa sejak zaman Nabi lagi para munafiq kerjanya merosakkan perpaduan orang Islam dan berpura pura beriman...


Bahkan merekalah yang kuat menentang pemerintah ketika itu termasuk mengaku menjadi Nabi dan lihatlah perangai mereka sekarang yang sama sahaja walau nama dan jenis bangsanya berbeza...


Merekalah yang mendirikan masjid Dhirar yang memang bertujuan untuk merosakkan perpaduan umat Islam sehingga terpaksa masjid itu diruntuhkan demi mengelak perpecahan kalangan umat Islam.


Fikir2 kanlah dan mari kita sebarkan bersama-sama ....

6 ulasan:

hujan emas berkata...

Salam, Saya menyokong penuh cadangan tuan, kita tentang habis-habis pengkhianat seperti Mazlan Aliman ini.

Tanpa Nama berkata...

Sekalaung tahniah kepada blogger yang mendedahkan. Manusia mcm nii tak boleh dibiarkan berleluasa. Ibarat iblis yg yang tak henti2 merasuk umat ke arah kemungkaran. Ayuh kita rawat sebelum menjadi barah. Gerakkan angkatan selamatkan Felda. Jgn TIDOQ saja.

tebing tinggi berkata...

Inilah akibat tidak meinsafi dan mensyukori nikmat yang dibagi, dah memang dasar merempat kot memang bagitu.


1Sekolah> 1Bahasa>1Malaysia

Tanpa Nama berkata...

TAHNIAH PARA BLOGGER. Hapuskan perosak bangsa ni. Umpama syaitan sentiasa sedaya upaya meracuni umat.

Tanpa Nama berkata...

aku tak sangka ada juga manusia petualang bangsa macam babi sekor ni... jika dilihat dari segala tindak tanduk dia, tak lebih dari nak menghancurkan bangsa melayu dan menghancurkan negara... dan aku sebagai generasi felda,tak akan sesekali biarkan dia menghancurkan masyarakat felda kerana felda sudah banyak berjasa. Dan berjaya mengubah kehidupan masyarakat felda. Dan perlu diingat,jika runtuh felda,runtuhlah masyarakat melayu.Dan kita sebagai melayu perlu hapuskan petualang sialan ni dari menghancurkan melayu dari dalam... Inilah yang dinamakan duri dalam daging.. Kerana kuasa,dia sanggup buat ape saja.

Tanpa Nama berkata...

Kepada warga Felda, ingatlah bahawa sejak zaman Nabi lagi para munafiq kerjanya merosakkan perpaduan orang Islam dan berpura pura beriman...
Alhamdulillah syukur kepada ALLAH Tuhan Semesta Alam...sesungguhnya Tuan telah sedar bahawa sejak zaman Nabi lg telah terdapat para munafiq yg sentiasa berusaha merosakkn Islam....ye! merosakkan Islam, bukan merosakkan bangsa. Semoga tuan dpt mempertahankan Islam yang tulen yg dibawa oleh Rasulullah SAW drp dirosakkn oleh kaum munafiq. Moga ALLAH SWT bersama tuan dlm perjuangan suci ini...dan semoga tuan tidak lg bersengkongkol dgn para munafikin terutama dr UMNO khasnya dn juga dari sesiapa saja kerana ALLAH x pandang pd parti tp ALLAH melihat hati. Dan ingatlah bahawa semua cara yg bukan ditunjuk oleh Rasulullah SAW pasti ALLAH SWT x terima.

papialo@hotmail.com

Cari Blog Ini

Translate