Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

14 November 2010

Koleksi Gambar Proton Inspira Baru Dirakam Panglima

Panglima baru pulang dari meninjau Proton Inspira di Negeri Sembilan. Artikel ini tidak berbayar tetapi didedikasikan khas agar kereta keluaran kita akan berjaya menarik perhatian rakyat Malaysia.

Kereta Inspira ternyata memang hebat !

Cuma hasrat memilikinya terpaksa ditahan kerana sudah memiliki Exora yang baru berusia dua bulan. Apatah lagi anak semakin bertambah dan tidak lagi sesuai kereta sedan dipakai sekeluarga.

Proton bertambah maju ke hadapan dengan kereta ini dan harganya yang murah memang 'menggiurkan' muda mudi yang mungkin ingin mencari kereta yang hebat dari keluaran Kerajaan Islam Malaysia berlabel Proton atau Perodua.

Harganya bermula dari 78,999 yang boleh didapati dengan 1.8 atau 2.0 cc.

Call Proton i-care di 1300 880 888 untuk maklumat lanjut atau layari www.proton.com.

Kepada kakitangan Proton dan Perodua, jihad menaikkan nama Islam dengan menghasilkan kereta cemerlang dan bermutu sudah cukup baik dan tidak perlulah terhasut dengan dakyah ustaz-ustaz Pas yang cuba menaikkan kebencian kita kepada pemimpin Islam yang memerintah negara.

Sokonglah usaha baik pemimpin kita dan jangan menjadi api dalam sekam sehingga kejayaan produk kereta terbantut gara-gara kesilapan kita menghabiskan masa merosak keyakinan diri pada kepimpinan pemimpin negara kita.

Salam hujung minggu dan bersiap sedialah menghadapi kematian.


Nak sihat jangan lupa produk BSY www.b-swan.com dari buah mengkudu dan sms Panglima jika nak cuba ubat ini.

Penghantaran boleh dibuat melalui pos.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate