Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

03 November 2010

Serangan Terakhir : Calon PAS di Galas Gagal Sambut Cabaran Umno Bersumpah Nafi Khalwat - RBF

Calon Pas Gagal Tampil Bersumpah




Calon Pas, Dr Zulkifli Mohamad tidak muncul di Masjid Tengku Faiz Petra di sini, selepas Asar tadi walaupun dikatakan akan bersumpah secara Islam bagi menafikan dakwaan beliau pernah ditangkap khalwat sebelum ini.

Malah difahamkan juga tiada laporan polis dibuat ke atas Ketua Pemuda UMNO Gua Musang, Bazlan Baharuddin dan UMNO-Online berhubung perkara tersebut sehingga setakat ini.

Walaupun ramai penyokong Pas berkumpul dan bersembahyang Asar di masjid tersebut namun sehingga jam 5.30 petang kelibat calon Pas itu tidak kelihatan.

Berikutan itu dakwaan khalwat menerusi beberapa blog sebelum ini tinggal misteri walaupun pada awalnya Pas cukup garang memberi amaran untuk mengambil tindakan tegas terhadap dakwaan tersebut.

Semalam Ketua Pemuda UMNO Gua Musang, Bazlan Baharuddin mencabar Pas menafikan dakwaan kes khalwat yang membabitkan calonnya, Dr Zulkifli Mohamad.

Kata beliau pihaknya hairan jika sebelum ini Pas begitu lantang untuk mengambil tindakan terhadap dakwaan yang dilemparkan namun sehingga hari ini menikus walaupun beberapa blog terus menyiarkan dakwaan tersebut.

“Kita bukan nak menyerang peribadi tapi Pas kena nafikan…jika fitnah Pas patut ambil tindakan terhadap blog tersebut”, katanya.

Sumber: Umno Online

Penuh masjid orang Pas menunggu, calon tak muncul-muncul.

Kenapa ?

Berani kerana benar

Takut kerana salah






Panglima : Patutlah ada kenyataan DPP PAS di bawah


1 ulasan:

tungkaran hati.blogspot berkata...

Sakadar batakun. Bujurkah sambatan urang! urang PAS pintar-pintar babanar badusta? tambahan lagi bakawanan dengan Syaitan kaya Datuk Nik Aziz?

Cari Blog Ini

Translate