Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

24 Mac 2011

Artikel KO Dedah Teori Sebalik Kehangatan Isu Datuk T @ Video Seks Pemimpin "Belakang" Fuckatan Rosak !!!




Makin terdedah teori di sebalik kisah Datuk T yang timbul dengan video seks Pemimpin 'Belakang' Fuckatan Rosak. Bukan pemimpin 'Kanan' yang sesuai untuk orang tersebut tetapi lebih tepat kalau digelar Pemimpin Belakang. Dah dua kali 'belakang' kasi taruk (pinjam kata Parpukari) maka pemimpin kanan lebih sesuai digelar pemimpin belakang. Menggelikan hati tetapi itulah realiti. 

Pagi ini terserempak artikel KO @ Kritis-Online yang memaparkan huraian yang menyeluruh tentang teori Datuk T ini yang sangat menarik perhatian Panglima dan ingin dikongsi dengan sahabat semua. Rupanya banyak sudut perlu dilihat dan banyak info perlu dikumpul untuk membuat huraian teori di sebalik kejadian ini. Ada pandangan lain sila isi komen di bawah.

Baca lanjut kena pergi ke sana http://kritis-online.com/index.php/

Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

1 ulasan:

samagreen berkata...

Begitu panjang lebor kronologinya, cuma satu saja yg teman tak nampak lagi.... bila sebenornyua aksi ranjang tu berlaku? tahun ni, tahun lepeh, 10 tahun lepeh..... hingga anu-ar begitu pantas cek diarynya yg dia sedang bertwit??

Dakwa penulis berikutan dari isu video sex ini maka "semua mata hari ini tertumpu kepada tidak lain dan tidak bukan adalah UMNO".

Betoi ke jadi mcm tu?

Tapi mata teman tetap fokus pd kes liwat anu-ar, kerna kesengsaraan mangsanya saiful masih belum habeh lagi ceritanya!! Sedangkan dlm isu video, anu-ar belum layak lagi dipanggil mangsa, kerana gamat satu Malaysia yg dia ni 'pelakon yg palingggg hebat'(hingga TDM sendiri nak ditelannya)

Bak kata org2 bijaksana "dahulukan perkara yg pasti berbanding perkara yg masih ragu-ragu (belum pasti)"

Jadi apa yg teman nampak sekarang "Kejatuhan PKR (dan Pakatan Rakyat) Melalui Skandal Liwat DATO SRI ANWAR IBRAHIM" (fullstop)

Cari Blog Ini

Translate