Pengikut Blog Panglima

Translate

Video Pilihan

05 Mac 2011

Blogger Angin Perubahan Bongkar Penipuan Mastura dan Ibunya Pemimpin PAS Selangor !!!



Gambar Mariam berkempen di Merlimau pada 3 Mac 2011, bila Mariam ke Indonesia?


Kisah Masturah hilang nampaknya semakin terjawab. 24 Februari 2011, pihak UM gagal menghubungi Masturah yang mendakwa dirinya hilang ketika pilihan raya kampus di Universiti Malaya diadakan. Rakan-rakan memberitahu pihak universiti bahawa telefon bimbit Masturah telah hilang. Bila universiti mahu Masturah memberi keterangan, telefon pula yang hilang nampaknya (baca sini).


Pada 1 Mac 2011, Masturah yang sepatutnya dimasukkan ke wad selamat tiga hari untuk pemeriksaan kesihatan secara menyeluruh di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) gagal untuk menjalani rawatan tersebut. Mariam Abd Rashid (ibu Masturah, Naib Presiden Muslimat PAS Selangor) memberi alasan kepada PPUM bahawa tiada siapa hendak menjaga Masturah kerana mereka sekeluarga akan berangkat ke Indonesia (baca sini). Benarkah Mariam sekeluarga pergi ke Indonesia, atau ianya hanya satu helah untuk melarikan diri daripada siasatan kes?






Sebenarnya, Mariam juga berbohong kerana pada 28 Februari 2011, Mariam berada di Chenderah bersama-sama dengan calon PAS di Merlimau iaitu Haji Yuhaizat Abdullah. 2 Mac 2011, Mariam berceramah di Chin Chin, 3 Mac 2011 masih lagi berada di Merlimau berkempen untuk calon PAS. Berjalan jalan 2km untuk berkempen di Merlimau. Bila Mariam dan keluarga pergi ke Indonesia?


Akhirnya Mariam terkantoi menipu PPUM kerana mahu mengelak anaknya Masturah dirawat untuk menyelesaikan kes hilangnya. Apakah ini bermakna Masturah juga menipu dalam kes hilangnya selama 30 jam ketika pilihan raya kampus yang lepas? Kalau berada di pihak yang benar, mengapa takut untuk diambil keterangan dan dirawat di PPUM? Akibat kelakuan emaknya, misteri kehilangan Masturah ini nampaknya sudah terjawab.




Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Translate