Pengikut Blog Panglima

22 Mac 2011

Follower Terkini 1001 - Terima Kasih Kerana Follow Blog Panglima !!!

Bukan mudah mendapat follower di blog. Namun jika timbul minat maka sesiapa akan follow blog yang disinggahinya. Maka atas dasar menghargai 'follower' blog picisan Panglima ini maka satu artikel ingin didedikasikan kepada anda semua khasnya follower blog ini. 


Meskipun Panglima bukan blogger sepenuh masa namun kejayaan ini satu penambah semangat kepada Panglima yang sentiasa dihambat berbagai tugasan untuk diselesaikan. 

Cuma satu sahaja yang dijadikan keyakinan dalam perjuangan siber ini, bahawa pertolongan Allah akan sampai jika kita buat dengan ikhlas dan jujur tanpa mengharapkan apa jua balasan. Rakan yang jujur juga akan bersama kita jika kejujuran menjadi aspirasi perjuangan. Dan kejujuran juga akan menyingkirkan pengkhianat yang mahu usaha baik kita mempertahankan agama bangsa dan negara di alam maya ini,hancur dan musnah....

Terima kasih kepada semua pihak yang membantu Panglima sejak awal hingga saat ini. Mereka yang tidak dikenali di mata pandangan rakyat ini adalah 'wira' yang tidak didendang tetapi merekalah pejuang sebenar yang tidak gilakan glamour dan publisiti walau sedikit. Merekalah pejuang sejati yang sanggup bahaya dan korbankankan diri dan keluarga demi memastikan petualang yang ingin merampas tanah keramat Melayu ini akan dapat dihapuskan.

Terima kasih sekali lagi dan mari kita gandakan semangat perjuangan !!!



Jangan Lupa Klik Link Ini : 12 Dalil Anwar Tergelincir Akidah 

2 ulasan:

ibu berkata...

SEDIHNYA DENGAR...huhuhu...

ibu berkata...

Sedihnya dengar...huhuhu...

Cari Blog Ini

Translate